/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Microsofts nye MSN Toolbar
Fra : tadeo
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 06-08-05 16:46

Hvad mener kandu.dk brugere om denne nye søgemaskine der er blevet lovprist i nogle aviser?

Jeg er ihvert fald ikke imponeret, det har jeg set andre heller ikke er på nettet, jeg er ikke
nogen fan af Bill Gates, men hvis dette nye tiltag til at promovere firmaet, ja så gi´r jeg
ikke meget for det.

Jeg vil gerne høre andres meninger i denne tråd?

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-05 17:00

Jeg har integreret MSN Toolbar i Internet Explorer og har brugt den i over 1år, jeg er rigtig godt tilfreds med de funktioner der er i den, popup blokkeren er unødvendig i fuldt opdaterede Windows XP men til andre Windows styresystemer er den næsten uundværlig. Selve søgefunktionen er efter min menig hverken værre eller bedre end andre søgemaskiner, jeg bruger altid Altavista gider ikke bruge den højt lovpriste Google

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 06-08-05 17:12

Jamen det var da et ærligt svar, men det handler ikke om diverse sider på nettet,
men om hvad vi har liggende på sin egen comp.
Her er der ikke nogen nyskabelse, hvis man bare kender sin comp lidt,
ja så kan man søge ganske normalt via søge funktionen i XP.

Så intet nyt, hvad man så ellers kan lide af søgemaskiner, det er en smags sag,.

Jeg er Google fan.

MVH
Tadeo

Accepteret svar
Fra : Tec_Raven

Modtaget 60 point
Dato : 06-08-05 17:41

er skam ikke nået og skrive så meget om der skam ikke noget nyt i den der ikke er på andre også.

MVH Google bruger

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 10-07-06 14:42

Tak for svaret Tec_Raven.

En lidt sen accept fra mig, men bedre sent en aldrig.
Jeg bruger stadig Google.

Mvh
Tadeo