/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
langsomt opstart med sort skærm
Fra : gizmodk
Vist : 521 gange
20 point
Dato : 06-08-05 16:45

min pc med windows xp pro starter meget meget langsomt op, det har den ikke gjort før, når den starter op kommer der en sort skærm men cursor på der står den i ca 8 min og bagefter kommer det første windows billede der står den ca i 5 min, min pc er over 3 mega hz front bus på 8oo mhz msi bundkort (875 neo) nogle siger der er harddisk så det er jeg ved at prøve med andre forslag

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 06-08-05 17:09

Da jeg oplevede et lignende problem, det var på pc en på min arbejdsplads, skulle der en ny harddisk i, så se at få sikkerhedskopieret de filer du ikke vil miste for en sikkerheds skyld, det er jo ikke sikker at det går så galt!

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 06-08-05 19:23

har fundet fejlen en dårlig partinering kan ikke stave til det er ordblind håber du kan gætte dig til det disk 4 mdr gammel

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-08-05 19:38

Har du fået rettet fejlen?
Vis ikke så højre klik på omtalte drev>egenskaber>funktioner>undersøg nu,genstart pc'en
Det kan godt tage tid.alt efter hvor stor HDD'en er.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-08-05 19:39

sæt flueben i begge bokse

Godkendelse af svar
Fra : gizmodk

Dato : 06-08-05 21:56

Tak for svaret o.v.n..