/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Til Klumme ;o)
Fra : creamygirl
Vist : 436 gange
10 point
Dato : 06-08-05 16:15

Hello stranger

Guess what?!

http://www.provenceweb.fr/e/groupes/verdon/gorges.htm

10 point, hvis du gætter hvad jeg foretog mig netop her for 4 dage siden

Er det: rafting, paragliding, free flight, climbing, hiking, mountain biking...... eller?!

//Creamy

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 06-08-05 16:27

LOOOOL

Hej Creamygirl. Velkommen tilbage. Du har været savnet.........meget *SS*

Kender jeg dig ret, så ville du helst have dyrket free flight, meeeen du har trods alt lidt kylling i dig og tror ikke helt på Vor Herre, så det var nok paragliding.

Klumme

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-05 17:15

Det er helt sikker rafting det der med paragliding tror jeg ikke du tør!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-05 18:40

Kom med de billeder derfra Creamy, jeg kan ikke være alle steder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-05 21:29

hehe, jamen Klumme jeg tog sq det store spring..
Noget var jeg nødt til at imponere kæresten med - efter et mislykket forsøg ved stranden..

Vildt nyforelsket og ved stranden, lå jeg en dag derude i middelhavet og bloppede (du ved; Med babser og hovedet oven vande!). I min iver efter at gøre et godt indtryk hos kæresten, vinkede jeg nonchalant til ham fra vandet og ville stige op, sådan rigtig 70'er Bo Derek-lækker agtigt. Uheldigvis kom der en bølge lige da jeg var i vandkanten, og de næste mange minutter lå jeg bare der på sån’ ca 30 centimeter vand og rullede rundt, alt imens jeg kæmpede for ikke at drukne. Meget galant kom han stormende og tilbød mig sin hjælp, men jeg svarede, at det kunne jeg skam sagtens selv klare. Hmm; han gloede på mig og sagde: "Nej, Creamy - Det kan du ikke" - Rød i hovedet af skam, måtte jeg tage imod hjælp, og som om det ikke var nok;så havde en masse sand (2 kilo tror jeg) samlet sig i skridtet på mine bikini trusser, så de var blevet laaange og hang 30 centimeter nede om røven..

FU** ydmygelsen var total!

Det fik springet dog hurtigt rettet op på!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-05 08:44

Jeg er altså ikke meget for, at du absolut skal afprøve disse grænseoverskridende "nærdødsoplevelser". Tænk hvis noget gik galt......

Jeg skulle mene at du lige så godt kan charme dig ind på filejsen når du sidder i skyggen af et æbletræ i en småblomstret kjole med en lille fiks sommerhat på og broderer. Det er lige som lidt mere feminint og knap så farligt. Det vil han garanteret osse synes bedre om.

At du kan drukne på 30 cm. vand er ærlig talt osse bekymrende. Så vidt jeg ved er du vandmand, og burde jo have tjek på dette element. Så fremover vil jeg tilråde, at du udelukkende sopper iklædt heldragt og en lille fiks parasol udfordrende henslængt over din spinkle skulder. Heldragten vil samtidig forhindre flytning af strandsand fra Frankrig til Brasilia LOOL

Godt du er hjemme igen.....*SS*

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 14:14

Låner lige din *LOOOOL*

En lille fiks sommerhat under et træ med brodergrej?!... Ejj Klumme,
det er altså bare ikke mig...sorry, hvis dine illusioner her brister

Og Klumme, jeg er nødt til at afprøve disse grænseoverskridende "nærdødsoplevelser" for at bevare en smule selvværd..

Jeg kan godt betro dig, at jeg med mit "held"
ellers ville fremstå som en total tumpe Jeg er nemlig ikke ligefrem født under verdens mest heldige stjerne.
Når jeg tænker over det, så gik ALTING bare galt for mig på denne ferie..

F.eks skulle jeg en aften liiige dreje natlampen lidt (den sad i væggen)...

Dreje...dreeje...dreeeje... &%¤U Forbandede stramme l***,
Resultat : Creamy her lå med lampe og en halv væg i hånden

Eller hvad med en dag i vandland (heldigvis var kæresten ikke med denne dag)..
Jeg tog alene afsted med sønnike – hvor vi i fællesskab morer os med at svinge os i nogle reb hen over vandet i et børnebassin. I bassinet er foruden sønnike og mig også en 2-3 fædre med deres børn, som alle følger med i hvorledes jeg og mit "afkom" på skift udfolder os i disse reb..

Jeg bliver en anelse overmodig og laver et flot spring -
og da jeg kommer op til overfladen igen - hopper jeg op med armene i vejret og råber "Tadaaa!" ..succes?!

Naahh!.. fædrene kigger alle forfærdet hen på mig og taber kæben. Een holder endda sit barn for øjnene. Min søn panikker helt vildt – og nærmest skriger. Jeg bliver på dette tidspunkt faktisk temmelig ræd, da jeg ud fra disse reaktioner tror jeg har slået mig ½ ihjel og bløder helt vildt (kraniebrud uden smerte), men faktum er, at jeg står i al min glans uden min bikini top.. Lidt pinligt?! jooo! – men dog ikke verdens undergang. Sønnike ville dog ikke med i vandlandet dagen efter..

Den sidste feriedag skulle vi så have shoppet lidt til hjemturen - og jeg fik lyst til at være lidt smart efter en hel uge på bare fødder - og iførte mig derfor et par højhælede sandaler..Fedt, tænkte jeg, da jeg bemærkede at Martin (kæresten) kiggede beundrende på mig

Succesen slutter dog brat i den lokale brugs, da jeg arriverer med en PROPPET indkøbskurv, og lige foran køledisken glider min ene hæl simpelthen.. Jeg går i OMVENDT bambistilling lige i gulvet. Alle mine varer er spredt ud over gulvet, og som om det ikke er nok, så resulterede faldet i, at jeg bed mig så hårdt i tungen at blodet sprøjtede. Jeg lignede mildest talt én der havde været invilveret i et trafikuheld..
Ehhm.."Martin, hvor er du?! Assistance til køledisken, der er en ung dame med et lille problem"....igen igen

Forstår du nu, hvorfor jeg er nødsaget til at kaste mit legeme i grams?! *L*

Forøvrigt var det min sidste ferie i Frankrig! - jeg simpelthen afskyr deres attitude. Arrogante og kølige...bvadder!!

*LOL* hvilket får mine tanker hen på feriens nok største fadæse. Denne gang var det dog min mors tur til at dumme sig..

Hun var meget begejstret for maden på en restaurant - og sagde derfor ivrigt til tjeneren: Please send My Kisses to Your cock....ejjjj moar, shame on You

Nå men hygge til dig - og tak for svaret..

Ps. Hmm; den med flytning af strandsand fra Frankrig til Brasilia?! ..jo jo Klumme, jeg fattede den skam godt, men undlader behændigt at kommentere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-05 17:08

Jamen aller kæreste Creamygirl...... Holy shit LOOOL. Fandme godt jeg ikke er din assurandør LOOL - Den med de høje hæle var forudsigelig læs her: http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=304350

Har for resten mellem os selv haft en "Komplet til grin oplevelse" i Lalandia for år tilbage. Var med ungerne dernede i dette tropiske "Paradis" med plastpalmer eksotiske flerfarvede cocktails mv. og skulle selvfølgelig som den gode fader man er med en tur i vandrutschebanen.

Skæbnen ville dog, at den er konstrueret således, at der skal være et minimum af vand mellem ballerne og banen for at gnidningskoefficienten nærmer sig nul… sagt på dansk, så skal man ikke veje for meget for så kan man ikke glide på banen, og resultatet var at jeg sad fast i røret, og først efter ca. den 12 unge ankom i det uundgåelige harmonikasammenstød, lom jeg løs og gled som en anskudt hvalros ud i pølen for enden. Bademesteren gav mig karantæne i alles påhør og bad mig finde et andet sted at lege P I N L I G T.

Senere skulle vi ind i nøgenbadeafdelingen, og igennem sådan en slags betalingssluse med møntindkast. Jeg ville spare lidt på lommepengene og tog knægten på armen og ville mase os igennem apparatet. Men ak.. den gik ikke.. osse der sad jeg fast og måtte afvente hjælp fra en bademester.

Jeg prøvede at spille lidt dum, da jeg skulle forklare hvorfor vi var 2 personer i en sluse der meget tydeligt var angivet til at skulle betjene én af gangen, men det så vist ikke særligt overbevisende ud P I N L I G T

Så jeg besluttede fremover at være meget forsigtig med at vælge forlystelser.

Hmm. Ang. din mors engelske LOOOL Sig til hende at jeg på opfordring gerne optræder som "hjemme hos kok" Evt. morgenkok LOOOOL

Tak for de dejlige point.... nu ved jeg at jeg er en god Kanduer

Klumme der hader bademestre..... Vescere bracis meis (spis mine shorts)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 17:22

.. Vi holder os fra vand i fremtiden...Basta

Kan desværre ikke spise dine shorts Klumme!

Canis meus id comedit (min hund åd dem) tror jeg nok *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-05 17:33

Credeo nos in fluctu eodem esse – Jeg tror vi er på bølgelængde......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 20:04

Hey Creamygirl. Her kan vi sgu da boltre os uden at denne paranoide tosse blander sig *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 21:24

hehe, du er sq så snu Klumme. Det kan jeg lide

Er ederrøvme så skide træt af typer, der tror de er åhh så kloge, og så viser det sig, at de er det modsatte *S*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 23:15

Vil du have lidt sladder Klumme?!...Faktisk lidt funny sladder

Mine sidste to oprettede tråde er lige blevet købt *G*

Sleep tight..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 23:17

HEHEHE..... Af hvem dog??? LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 23:20

Jeg kan jo ringe og spørge kandu