/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
find slettede dokumenter
Fra : rujo
Vist : 769 gange
100 point
Dato : 06-08-05 14:12

Er der nogen der ved om man kan finde et dokument på sin computer som er blevet slettet???

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-08-05 14:13

Er den også slettet fra papirkurven?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-08-05 14:14

Hvis ikke du har tømt din skraldespand, så ligger de der.
Restore dem, og vupti du har dem igen.
Hvis du har tømt skraldespanden, er du nødt til at bruge et pogram der kan finde de dokumenter, men det er hvist meget svært og omfattende.
Men jeg ved det ikke, har ikke selv prøvet det : )

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 110 point
Dato : 06-08-05 14:18

nej det er ikke så svært
prøv at finde en på http://www.snapfiles.com

feks. denne http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-08-05 14:18

Hvis det er noget du kan gendanne på under nogle timer, så er det nemmere end at sætte alt muligt i gang.

Men lad os høre..

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-08-05 14:25

Bare han ikke får en spy med..

Men lad os høre hvordan det går

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 06-08-05 14:31

Hej rujo.
Du kan downloade et gratis program fra denne side:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm
den kan gendanne slettede filer af mange slags.
god fornøjelse
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 06-08-05 14:36

Fra den samme hjemmeside kan der downloades et program som kan gendanne slettede billeder på digatalkammeraets kort - jeg ved der var en kandu-bruger der forleden dag, med stort held, gjorde dette.

Programmet kunne gendanne billeder fra kortet, selvom dette var formateret.
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : technet

Dato : 06-08-05 14:41

bare lige til en oplysng ang slettede file på hd
hvis man har slettet en fil så er filen ikke bare væk ude i den blå luft
nej det der sker er at det er det første bogstav der bliver lavet om i filnavnet
men der er det problem at haddiske bliver der jo skrevet til hvis man laver noget nyt og det er længe siden man har slettet sin fil og vil gerne have den igen så er den sikkert blevet overskrevet.

Jimmy17 :.. du er da ikke paranoid vel for så kan man jo ligeså godt lade være med at have en pc eller gå på internet
men du kan jo selv gøre en masse for at ikke få alle disse spy.
sikkerhed og sikkerhed og den største er nok den at folk har slået alt activeX til og ikke ryder op

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 17:15

hej

Jeg er den person Benny omtalte, der lige har gendannet billeder på et memory kort og det gik over al forventning, næsten alt var intakt. Jeg prøvede med 4 forskellige programmer og alle kunne gendanne, men PC Inspector Smart Recovery var det bedste program. Der er gog specielt beregnet til kort.
PC Inspector File Recovery er et andet program til slettede filer på harddisken. Men kun hvis de ikké allerede er overskrevet af andre filer ligesom technet omtalte tidligere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-05 18:10

kan da - hvis den ikke er overskrevet - findes med søgefunktionen - jeg fandt mine ved at sætte flueben i billeder og fotos - ikke angive nogen form for navn - og lod søge i denne computer - og fik dem igen

Godkendelse af svar
Fra : rujo

Dato : 07-08-05 12:17

Tak for svaret technet.
Det lykkedes tak.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-08-05 12:26

mirit

der har du været heldig at de ikke har været overskrevet