/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Dørside til 2-dørs Cordoba '97
Fra : trd_johnnyb
Vist : 381 gange
150 point
Dato : 13-10-02 16:20

Jeg leder efter en dørside til venstre dør, til en 2-dørs Seat Cordoba SX

Det skal være af den type der har stof i, og ikke dem der kun er "plastik"

Nogen der har nogen ideer om hvor man finder en sådan? evt. tyske huggere?

Kan sige at Seat ikke har kunnet fremskaffe nogen...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-10-02 15:15

Hej!

trd_johnnyb wrote:
>
> Nogen der har nogen ideer om hvor man finder en sådan? evt. tyske
> huggere?

Prøv på http://www.dataophug.dk og se om du kan finde noget.

Iøvrigt lyder det _meget_ mistænkeligt at Seat ikke kan skaffe reservedele til
så ny en bil... Prøv evt. en anden forhandler.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Kommentar
Fra : trd_johnnyb

Dato : 13-10-02 17:28

Har prøvet dataophug.dk de har ikk rigtig noget... Og så vidt jeg kunne forstå er problemet at den her 2-dørs SX model ikke er produceret i så stort omfang, og ikke er så udbredt igen...

Men jeg prøver nok nogle andre forhandlere...

Hva med tyske ophuggere? nogen gode?