/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
begrænsningskode 6610i og 3200
Fra : jac1
Vist : 789 gange
20 point
Dato : 06-08-05 12:56

Hej
Jeg har fået låst min nokia 6610i og 3200 op men nu beder den om en begrænsningskode??
Nogen som kan hjælpe??

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 14:08

Begrænsningskoden er unlock koden, da telefonen er låst til selskabet, hvor du købte den!

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 14:11

Du skal bare taste den samme kode igen og så virker det!

Gert

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 06-08-05 14:19

vist telefonen spørg om en begrænsningskode
så er telefonen IKKE låst op
begrænsningskoden = unlockkoden
hvor har du fået den låst op ??

du skal vide at taster du koden mere end 4 gange så kan den ikke længere låses op ved hjælp af koder
der skal så bruges kabel og udstyr
som alle unlocker har
for du brug for en unlocker kan du på denne side www.dkunlock.dk finde en i nærheden af hvor du bor

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-08-05 14:28

www.tekit.dk kan hjælpe dig
der er en brugsvejledning på siden

vh
D9N

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 14:47

Tast unlock koden.
Sæt dit simkort i telefonen.
Når telefonen beder om begrænsningskoden, taster du unlock koden igen og telefonen er låst op

Gert

Kommentar
Fra : jac1

Dato : 06-08-05 16:30

jeg har selv låst den op.. har prøvet både kode 1 og kode 7 begge gange siger den at begrænsningskode er slået til....
Så hvilken af dem skal jeg nu bruge og har jeg forstået rigtig hvis jeg skal taste den samme kode både ved oplåsning og når den beder om begrænsningskode...
Har kigget på tekit men kan ikke finde noget...

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 16:44

Sluk telefonen.
Tænd telefonen uden sim-kort.
Indtast kode 7
Sluk telefonen og indsæt en anden sim-kort, end den telefonen er låst til.
Når telefonen beder om begrænsningskoden, indtaster du kode 7 igen og telefonen starter op som normal!
Husk du har kun 4 - 5 forsøg, der dog kun tæller, efter indtastning af koden både første gang og efter, at telefonen har bedt om den!!

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 16:47

Husk så på, at lykkedes det ikke førsate gang(og du er sikker på, at hoden er rigtig tastet) prøver du næste gang, med kode 1

Gert

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 06-08-05 18:06

husk du har kun 5 forsøg til unlock med kode
derefter kan den IKKE låses op med koder (heller ikke den rigtige kode)
så er du nødt til at finde en unlocker
for god ordens skyld skriver jeg igen www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : jac1

Dato : 06-08-05 19:51

Tusind tak for jeres hjælp.... Jeg er vist ikke en ørn til det her.. har fulgt beskrivelsen men den vil ikke..... har vist kun 1 tilbage og tør ikke prøve mere.. ender nok med jeg bare spærrer den....
Hvis jeg så ikke ved hvilet selskab min datters 3200 er spærret til..... kan jeg så åbne den....

Kommentar
Fra : jac1

Dato : 06-08-05 19:51

Tusind tak for jeres hjælp.... Jeg er vist ikke en ørn til det her.. har fulgt beskrivelsen men den vil ikke..... har vist kun 1 tilbage og tør ikke prøve mere.. ender nok med jeg bare spærrer den....
Hvis jeg så ikke ved hvilet selskab min datters 3200 er spærret til..... kan jeg så åbne den....

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 06-08-05 23:11

ved unlock med kode skal du vide vilket selskab den er låst til

selv om du forsøger mere end 5 gange kan du altid få den låst op med kabel hos en unlocker

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : ived

Dato : 07-08-05 14:35

hvad er koden til nokia 3100 (beggrænsnings kode) HJÆLP HAR VIRKELIG BRUG FOR DEN!!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 07-08-05 14:43

ived det står højere oppe hvordan du får fat i det

Kommentar
Fra : ived

Dato : 07-08-05 17:05

D9N jeg har åbnet den på www.tekit.dk perfect side til åbner begrænset mobiler..tak for hjælpen gutter

Kommentar
Fra : jafh

Dato : 14-08-05 14:06

Hej allesammen
Jeg har kikket jeres side igennem og i har hjulpet mig med at låse min nye 6610i op.
Tak for hjælpen
Jafh