/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
carsbergvognen el ølvognen
Fra : uro
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 06-08-05 11:53

Jeg sad igår og drak en øl med min ellers altvidende ven, molo...........
Pludselig kommer carlsbergvognen trukket af de smukke bryggersheste forbi os, og så er det jeg tænkte, hvorfor er det altid hingste som trækker vognen?????
Hvor er hopperne og hvorfor trækker de ikke afsted med ølvognen????
frk.uro

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-08-05 11:57

De trækker Bailey anhængeren

Kommentar
Fra : uro

Dato : 06-08-05 12:01

Det kan godt være...............der skal jo hopper til at producere hingster............ frk.uro

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 06-08-05 12:47

Skulle hilse fra een af kuskene i teamet, og fortælle at de osse kører med hopper. De har 2 hopper og 10 vallakker. Grunden til den lidt forskellige fordeling er tilfældig, og har ikke noget med kønsbestemt ydelse at gøre i forbindelse med træk af ølvognen.

Klumme

Godkendelse af svar
Fra : uro

Dato : 06-08-05 13:30

Tak for svaret Klumme.
   det må så være forklaringen, da du har fine forbindelser......... Jeg har lige været ude at handle og tænkte faktis på at jeg jo bare kunne spørge en kusk, da de virker glade for deres job da de jeg har set altid har set smilende ud...................... frk. uro

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-05 14:36

Tak Frk.Uro.

Ja jeg kender en af dem der kører med "Carlsvognen" og ringede og spurgte ham, så det er insiderviden *lool* Han har for øvrigt også 2 kapervogne som privat foretagende. Hvis du skulle få lyst til en tur rundt om Eremitageslottet el. lign.kan jeg nok skaffe det til en favorabel pris.

Selvfølgelig smiler de..... Hvordan tror du Molo ville se ud hvis hans arbejde bestod i at køre rundt med øl og der var fri adgang til de gyldne dråber. Han ville ligne en flækket træsko.

Klumme

Kommentar
Fra : uro

Dato : 07-08-05 21:16

Ti hi.......................................... du har ret ang. molo.............
Og tak hvis jeg skal køre med hestevogn ved jeg hvem jeg skal kontakte............... frk.uro

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-05 21:25

Det gør du bare........ Molo har "koden" *GG*

Klumme