/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
tåge/forstøverdyser
Fra : xtrain
Vist : 974 gange
500 point
Dato : 06-08-05 11:01

yes.. jeg søger nogle dyser som kan forstøve vand..

de/den må ikke være i plast og skal kunde arb med et tryk på max 4bar og ha en spray vinkel mellem 80*og 45*...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-05 11:07

så må du henvende dig hos en forhandler af højtryksspulere, f.eks Silvan, jem og fiks, eller harald nyborg

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-08-05 11:12

ja men højtryksdyser dur ik.. max 4bar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-05 11:18

der findes indeklimafirmaer der har vandforstøvere, måske de kan hjælpe dig, for nu er jeg løbet tør for ideer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-05 11:20

Firmaet Dansk Gartneri Teknik lavede en gang nogle forstøver dysser til at fremstille drikkevand af havvand. Hvis firmaet eksisterer endnu, kan du måske spørge dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-05 11:22

Ellers er der opvaskemaskinefirmaet KEN som bruger dysser til at skylle service.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-08-05 11:59

hmm har selv lige fundet nogle til et oliefyr,men ved ik om de kan bruges endnu..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-05 12:32

Det klarer en smed med en drejebænk.