/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af 6230i
Fra : mcfritten
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 06-08-05 11:01

Ved i hvor man kan finde programmer af "old school" typen til at unlocke med.

Jeg har prøvet flere af de calculater, og der sker ikke en skid, alle tallende står bare i displayet, og der sker ikke andet.
Så det jeg søger er de gamle programmer, hvor man bruger et kabel og et program, nogen der ved hvor de kan findes?????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 11:04

Hvis den er over 6 mdr. går du bare ind på din udbyders hjemmeside og finder en vejlidning i hvordan man gør eller ringer til dem og det går let.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 11:14

Det er underligt, men ingen af de sider, jeg har prøvet, fortæller hvordan det gøres.
Her er måden, jeg gjorde det på:

Når du har tastet koden ind, smidder du det nye kort i telefonen og så beder den om koden igen!
Derefter skulle det virke!

Gert

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 06-08-05 11:20

Jeg fandt selv ud af det, jeg googlede lige noget mere?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 11:22

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 06-08-05 11:22

Men ved i hvor man kan hente en nyere version af calculateren, hvor de nye modeller også er med, helst en dansk version lidt der ligner denne http://www.sim-unlock.com/software.php

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 11:28

Nu skriver de netop på dit link at hvis man har en model der ikke er i programmet skal man opdatere og at der er et link til dette på siden

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 06-08-05 11:52

ja men et gratis program til at have på sin egen computer

Kommentar
Fra : mcfritten

Dato : 06-08-05 12:11

hov glemte lige kan i ikke smide et svar så i kan få nogl point

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-08-05 14:10

Jeg har vel svaret

Gert

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 16:38

Nu koster unlockeren jo kun 99,- det er vel til at overkomme, så held og lykke.