/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer er blevet vanskelig.
Fra : stjuma
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 06-08-05 10:17

Hej.

Jeg har i et stykke tid kørt med Mozilla som min browswr. Da jeg fandt, at ulemperne var større end fordelene, så slettede jeg Mozilla, men nu kan jeg ikke starte Explorer undtagen fra alle programmer. Hvis jeg trykker på min www-knap, sker der absolut intet. Hvis jeg trykker på et link i en mail, sker der absolut heller intet. Hvad gør jeg for at bringe tilstanden tilbage til det normale?

mvh

Steen.

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 06-08-05 10:19

Hej.

Jeg glemte, at jeg bruger Windows XP Home.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-05 10:21

Funktioner->Internetindstillinger...-> fanen Programmer og sæt flueben ved : Internet Explorer skal undersøge om den er standardbrowser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-05 10:24

..ellers kan du jo altid prøve at installere den igen : http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mpjc

Modtaget 210 point
Dato : 06-08-05 10:28

Hej!

Du skal kigge forbi flg. START - ALLE PROGRAMMER - ANGIV PROGRAMADGANG OG -STANDARTER - VÆLG NU BRUGER DEFINERE. Og du kan nu vælge standard browser.

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 06-08-05 10:32

Hej Molokyle.

Jeg har haft afinstalleret Explorer og installeret den igen, det hjalp ikke.
Dit første råd virker heller ikke.

mvh
Steen.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 06-08-05 10:39

Tak for svaret mpjc du har reddet min dag - ja hele min weekend.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 06-08-05 13:02

Det var godt jeg kunne hjælpe.