/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
skype
Fra : 26xx
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 06-08-05 05:37

kan jeg bruge skype med en isdn forbindelse? hilsen Bent.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-05 06:05

ja det kan du sagtens - skype kan bruges både med alm. bredbånd/adsl - isdn - og minutopkoblinger

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 06-08-05 10:14

Hvis man skal have glæde af Skype,så vil jeg påstå,at man skal have en 512/512 forbindelse.
Jeg har gjort den erfaring at med upload på kun 128 Kb,så bliver forbindelsen hakket i stykker.
Efter at jeg har fået 512/512,så virker det fint.
oz1eqp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-05 17:47

ikke rigtigt oz1eqp - jeg har nemlig ikke mere og kommer ofte i kontakt med en der er minutopkoblet og det fungerer fint !!!!!

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 06-08-05 18:00

Jeg fortæller bare om de erfaringer jeg har gjort,og det var ikke noget at prale af.
Jeg har haft utallige samtaler,hvor det ikke duede.
Men enhver gør jo sine erfaringer.
oz1eqp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-05 18:17

korrekt

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 15-09-05 08:45

Hey.. ! Har en kæreste i Australien i øjeblikket, hjemme ved mig sidder jeg også med en isdn forbindelse da vi har haft problemer med at få Adsl ud til os. Det er ikke noget problem, om jeg har endog nogle gange faft et web kamera til at køre samtidig med. Samtalen er helt uden knas, og det er helt som at snakke i en almindelig telefon...!

Så bare gå i krig..!

Mvh Thylle..!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-02-06 20:01

I følge Skypes egen vejledning er 128 kilobit minimum for at kunne køre tilfredsstillende. Så du skal nok regne med at kunne få brug for begge ISDN kanaler samtidig- til dobbelt takst.

Så kan du ligeså godt få en konto hos skype så du telefonerer til dem på en almindelig analog eller isdn telefon - og derfra ud i verden på SKYPE.
Se deres hjemmeside for at finde priser.