/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
postmelder
Fra : lham
Vist : 7059 gange
50 point
Dato : 05-08-05 05:50

Hvor får man fat i en indretning der kan vise når der er post i postkassen mekanisk/elektronisk / -gerne byggesæt- gerne trådløs , må ikke koste en herregård

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 05-08-05 06:47
Accepteret svar
Fra : smor20

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-05 07:34

Hej..

Jeg har haft kørt med aviser og kom engang til en postkasse hvor de havde sat en snor fast i bunden af postkassen (ydersiden) og sat den op i sprækken med en lille tung ting i..
Når så postmanden ligger noget i postkassen ryger tingen ned og man kan se der er noget i..

En ganske smart måde at se om der er kommet post

smor

Kommentar
Fra : tomsen2004

Dato : 05-08-05 08:22

Køb den i Bauhauus eller Silvan den koster 3-400 kr. og virker trådløst på den måde at når låget på postkassen åbnes ringer det inde i huset.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 05-08-05 10:50

Hvad med selv at bygge et lille system med flag, som man ser det i amerikanske film og tegneserier?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-08-05 14:59

Her er tegning, så du kan gå igang med selv at fremstille en postkasse: http://www.motherearthnews.com/library/1992_October_November/Build_Your_Own_Mailbox

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 06-08-05 05:54

Tak for svaret smor20.
godt set og rigtig god alternativ tænkning af den der fandt på det

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 06-08-05 09:34

Var så lidt.. Håber du kan bruge det