/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slette helt eller delvis noget af et spø~
Fra : claraogsigne
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 05-08-05 00:10

Kan det lade sig gøre at slette et spørgsmål helt eller gå ind og redigere på et spørgsmål som jeg selv har stillet.
Jeg har et spørgsmål på Kandu, som jeg gerne vil have redigeret eller fjernet helt.
Kan det lade sig gøre - det haster.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-08-05 00:11

Nej, kan det ikke..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 00:14

Jo det kan det godt, sålænge der IKKE er kommet nogen kommentarer til spørgsmålet kan du såvel slette som rette det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-08-05 00:16

Hvis der er kommet kommentarer til dit spørgsmål og du derfor ikke kan slette det, kan du selv lave en kommentar til dit spørgsmål.

Hanne

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-08-05 00:18

Ja okay arne, men hvis det er kommenteret, så kan det ikke..

Tog det som forudsætning at spørgsmålet var kommenteret.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-08-05 00:19

Det er kommenteret, men kan man så ikke gå ind og rette i spørgsmålet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 00:20

Jimmy17 -> Du kan IKKE forudsætte noget. Du er nødt til at læse spørgsmålet.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 05-08-05 00:21

Hej claraogsigne.
Du kan jo selv kommentere dit spørgsmål som du vil og enten skrive det omformulerede spørgsmål som kommentar eller oprette et nyt spørgsmål.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 00:22

Nej, det kan du IKKE. Men du kan komme med en uddybende bemærkning.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 00:33

Hej Clara og Signe??
Det kan du/I ikke men hvis du har fortrudt spørgsmålet, så skriv et svar og accepter det, det tror jeg godt du kan.
At det så stadigvæk kan søges på, det er jo bare ærgerligt!
Men du er ikke den første (eller den sidste), der har fortrudt et spørgsmål på KanDu Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-05 00:36

Du kunne evt. prøve at skrive en mail til Kandu, og spørge om de vil slette spørgsmålet.

Det var da et forsøg værd, for det er eneste mulighed du har.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 00:37

Ripkey -> Man KAN ikke acceptere sin egen kommentar.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 00:40

Sorry Arne: hvorfor pokker kan man ikke det, så ville problemet jo være løst???
Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 00:40

dova -> Det kaldes "at gribe efter et halmstrå". Er det forresten ikke det du gør ved at skrive en så tåbelig kommentar?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 00:44

Ripley -> Så ville alle jo kunne sidde og tildele sig selv point. Tænk på de der går ind hver dag og får 20 point og ALDRIG stiller et spørgsmål. Pludseligt har de mange 1000 point. Så stiller de et spørgsmål, besvarer det selv og er pludseligt "dygtige". Nej Ripley, det er en møgdårlig ide.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 00:51

Ja men Arne vi er altså nogen stakler, der mest hænger på KanDu når vi har brug for hjælp og ellers leger mest mest med smalltalk, så er de point jo ligegyldige, jeg logger ind hver dag til 20 point og bruger dem tit til at købe svar! Det er jo ikke på grund af de point jeg er her, det gælder sikker for mange andre, så kunne det egentlig ikke være lige meget????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 00:52

Sikker betyder helt bestemt sikkert

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 01:00

Ripley -> Det er jo ikke mine regler VEL. Men hold nu op med at bruge dette spørgsmål til din egen lille hyggesnak.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 01:01

OK

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 05-08-05 01:02

Der har efterhånden været en del spørgsmål ang. sletning af spørgsmål, det kunne da være at kandu-teamet burde oprette muligheden, eftersom der er mange, der gerne ville kunne benytte sig af det. Læser de indlægene (ét eller to g'er? - jeg kan slet ikke se det lige nu)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-05 01:03

Citat
dova -> Det kaldes "at gribe efter et halmstrå". Er det forresten ikke det du gør ved at skrive en så tåbelig kommentar

Luk R.... AJ

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-08-05 01:08

-> dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 01:10

dova for fanden. Din kommentar er squ da direkte latterlig. Hvornår har du senest fået Kandu-teamet til at slette et spørgsmål, til hvilket der allerede VAR indkommet én kommentar? NEJ VEL. Du bliver jo DYBT fornærmet når jeg siger H... K..., så ti stille.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 01:12

Arne lad være med at bruge spørgsmålet til privat hyggesnak, svar på det!
Knus Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-05 01:13

Det har jeg fandme AJ, dengang der var en spade der offentliggjorde din adresse og dit telefonnummer.

Og latterlig, det kan det være du synes det er, men den eneste løsning alligevel til at fjerne (eller forsøge på) et uønsket spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 01:14

bennymanden -> Hvorfor skulle jeg, som dova foreslår "lukke røven"? Jeg er kommet med en brugbar kommentar, det er hverken du eller dova. At dova i andre tråde, skælder mig ud for at bruge udtrykket " Hold kæft", sættes jo lidt i relief af, at HUN i denne tråd selv bruger udtrykket "Luk Røven". Nåh nej, KUN med en forkortelse, men meningen er jo tydelig nok. BVADR.

Godkendelse af svar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-08-05 01:16

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-08-05 01:18

Godt gået Dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-08-05 01:21

dova (den glade mand er farlig - for nogen)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 02:44

Nej dova, for det var IKKE hele spørgsmålet du fik fjernet den gang. KUN det indlæg som du omtaler.

Så både Ripley og bennymanden kan godt tørre deres store grin af ansigtet.

At claraogsigne har valgt dit svar som det rigtige, er jo dybt tragisk. For hun/de vil finde ud af at det IKKE virker.

Mit svar er, om ikke det eneste korrekte, så ihvertfald sandt.

claraogsigne -> Du kan prøve at benytte dig af dova's råd, men det virker IKKE. JEG har givet dig svaret på dit spørgsmål. Det er IKKE så positivt, men det er sandt. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 03:09

Hvorfor lukker du dette spørgsmål, når dette stadigt sår åbent?

http://www.kandu.dk/dk/spg/66795

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 08:59

claraogsigne

Citat
arne.jakobsen Dato : 05-08-05 05:24

claraogsigne's spørgsmål i aftes var: http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

Selvom hun/De havde fået mange korrekte svar, var det KUN en kvinde (dova) der kunne udløse point?????

Også selvom dova's svar var direkte tåbelig og forkert.

claraogsigne ER nok ikke et menneske, men 2 lesbiske. De hader mænd så meget, at de ikke vil give point til mænd uanset hvor meget mændene har hjulpet dem. Men straks en pige (dova) kommer ind med en stupid kommentar, Så bliver der lukket. Det er squ da sygt.

Jeg ved at der findes mange søde, kloge piger på Kandu. Jeg elsker jer alle.

http://www.kandu.dk/dk/spg/71938