/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fjernelse af klistermærker
Fra : rjpa
Vist : 1026 gange
100 point
Dato : 04-08-05 23:31

Hej,

Kender I ikke de der "Powered by Intel" "Intel Inside" mærker på bærbare? Nu har min sådan 2 stk. og jeg har prøvet at fjerne dem begge to
uden held. De sidder lige under tastaturet på den bærbare. Jeg har lykkets at pille begge to af, men det klister der holder dem på plads er tilbage,
og det er noget "fandens stas". Hvordan bliver jeg kvit dette, uden at ødelægge maskinen mere ad?? Jeg har prøvet med en hårdt opvredet klud
med varmvand, barberblade og lign. men uden held. Nogen i det danske land der kan hjælpe mig??

Mvh.
Rasmus

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 04-08-05 23:34

Brug madolie og derefter varmt vand = klisterstadset er forsvundet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:35

Renset benzin... og hurtig afvask med fortyndet sæbevand

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-05 23:35

Prøv med rensebenzin.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 04-08-05 23:36

har goder erfaringer med lampeolie, lad det sidde lidt....dut det på med en vatpind

pist væk..osse til alle andre irriterende klistermærker *S*

Kommentar
Fra : rjpa

Dato : 04-08-05 23:47

Balcanard: Tak, det virkede som smurgt, alle andre, takker for hjælpen. Den var dælme hurtig. Tak :)

Mvh.
Rasmus

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 04-08-05 23:47

Jeg holder mig også til rensebenzin, som det er blevet nævnt før, men ellers har jeg før haft held med et viskelæder, hvor jeg bare af visket klisteret af, men der kommer meget "fnuller" af det, så det kan godt svine ned i comp. så pas på -- skal lige sige at jeg ikke selv har prøvet at viske i en comp. har kun prøvet det på andre flader, hvor det er lettere at komme til, du må lige selv overveje om det ville fungere

Godkendelse af svar
Fra : rjpa

Dato : 04-08-05 23:47

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 02:11

Rasmus -> Balcanard's råd virkede siger du, men det efterlader noget olienas. Hvis du havde brugt CLAN's råd, ville det have virket bedre, UDEN olienas. Men nu har du et problem med fedtet stads.

Kom lidt rense benzin på en blød klud og gnub, så er det væk i løbet af nul komma fem.

Og lad så i fremtiden være med at acceptere et forkert svar. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 02:11

Rasmus -> Balcanard's råd virkede siger du, men det efterlader noget olienas. Hvis du havde brugt CLAN's råd, ville det have virket bedre, UDEN olienas. Men nu har du et problem med fedtet stads.

Kom lidt rense benzin på en blød klud og gnub, så er det væk i løbet af nul komma fem.

Og lad så i fremtiden være med at acceptere et forkert svar. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 02:11

Rasmus -> Balcanard's råd virkede siger du, men det efterlader noget olienas. Hvis du havde brugt CLAN's råd, ville det have virket bedre, UDEN olienas. Men nu har du et problem med fedtet stads.

Kom lidt rense benzin på en blød klud og gnub, så er det væk i løbet af nul komma fem.

Og lad så i fremtiden være med at acceptere et forkert svar. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 02:11

Rasmus -> Balcanard's råd virkede siger du, men det efterlader noget olienas. Hvis du havde brugt CLAN's råd, ville det have virket bedre, UDEN olienas. Men nu har du et problem med fedtet stads.

Kom lidt rense benzin på en blød klud og gnub, så er det væk i løbet af nul komma fem.

Og lad så i fremtiden være med at acceptere et forkert svar. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-08-05 07:25

Velbekomme - håber da ikke, at du har fedtede rester, når du har brugt klud med varmt vand ?