/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hurricane - Bob dylan
Fra : Angband
Vist : 408 gange
304 point
Dato : 04-08-05 20:40

Hej

jeg så filmen hurricane her for nylig, i den film er der et kort klip af bob dylan synge hurricane.

Jeg vil høre em nogen ved hvor og hvordan jeg kan få fat i hele koncerten/sangen

/Angband

p.s. SVAR KUN HVIS DU HAR FORSLAG

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 20:45
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 21:07

Kan sende melo, men ved ikke om den er på min "LP"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-05 21:31

Stammer fra LP'en Desire fra 1976
http://bobdylan.com/songs/hurricane.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 22:40

Har den liggende som MP3
Send en mail på marquardsen(snabel-a)email.dk og den er din - fylder 7.990 KB
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 22:41

NB: Kan din mail ikke "snuppe" 7.990 KB så finder vi en anden løsning

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 04-08-05 22:42
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 22:44

Fint link erling... mit antivirus skriger op med at den indeholder en Trojan (virus)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 22:46

Ja den var sgu god VIRUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS føj for den.......

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 22:47

Håber der er en med AVG der render på den,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 22:48

Lad være med at klikke for at komme videre på ovennævte LINK,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 22:51

Norman her... og den blev "nakket" inden den åbnede øjnene
Som sagt... /Angband - send en mail og melodien (hele nummeret) er dit

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 22:55

Hvad er der så sammen med NUMRET ?????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:06

smxxx ikke andet end det samme som du kan downloade fra f.eks Itunes eller andre betalende "krejlere" - her er den dog gratis... det er jo trods alt et nummer fra 1976 (et par dage yngre end mig)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:08

smxxx... og ja, jeg ved det godt http://www.86325578.dk/articles.php?lng=da&pg=131

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:09
Kommentar
Fra : Angband

Dato : 04-08-05 23:12

hmm... mener film klippet.... Har sangen... derfor jeg postede det i film

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:20

Ohhh dear
Sorry til Angband... så har jeg misforstået dit spørgsmål.
Så'n lidt forsigtigt... hvorfor H' kopierede du ikke da du så / lånte filmen? = Dumt ! Nu må du til at låne den igen, med mindre der er en på denne tråd, som har den (jeg tvivler)
Held og lykke... beklager misforståelsen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:23

NB:
Hvorfor skriver du så ikke FILMEN ?

Citat
Jeg vil høre om nogen ved hvor og hvordan jeg kan få fat i hele koncerten/sangen

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 04-08-05 23:34

syntes jeg ellers jeg gjorde....

altså filmen og sangen hedder huricane og i filmen er der et klip af en koncert hvor bob synger hurricane... i stedet for klippet vil jeg gerne havde hele sangen/koncerten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:42
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:45
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 23:49

Tror det er god dag at blive misssssssforstået.
Hele certen eller sangen, selv lille mig, kan efterhånden ikke finde en melodi, der kan passe,,,,,,
Ved ikke om en lp fra 77 kan gøre det, graetest hits

CLAN,,,æg,,,,,til mig.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-05 00:00

Så skriv (adr. længere oppe)... jeg sender dig HELE sangen med Bob (Bob Dylan - Hurricane)
Nå nu er det vist tid (for mit vedkommende)
Klip og film... det må andre hjælpe med
Nat, nat...
Søren

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 05-08-05 00:03

NÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH den, jo den var på den,,
GOnat

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 05-08-05 00:35

okay det jeg har brug for er bob dylan synge hurricane på film ikke kun klippet...

nu er der flere filmklip hvor bob synger hurricane, og jeg vil gerne havde den filmklip hvor en del er med i filmen hurricane

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 05-08-05 00:35

okay det jeg har brug for er bob dylan synge hurricane på film ikke kun klippet...

nu er der flere filmklip hvor bob synger hurricane, og jeg vil gerne havde den filmklip hvor en del er med i filmen hurricane

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 05-08-05 00:39

Melder mig UD kun musik

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 05-08-05 00:44

har musikken

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 05-08-05 00:48

Gnat

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-08-05 01:35

Der er et tv show clip med Hurricane på denne DVD
http://dvdylan.com/item.php?id=D012
"More common clips are Dylan's acoustic set from the 1971 Concert for Bangladesh in New York (hands-down the highlight of this all-star benefit concert), and his rather subdued "Hurricane" performance at 1975's World of John Hammond TV special. Again, both clips feature sharp picture and rich sound."

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-08-05 01:43

Så er der lige den fyr her, der har en video fra "The World of John Hammond" show 1975.
http://web.uvic.ca/~ehensby/bootlegsVideos.html

Han kan jo spørges om det er den med "Hurricane"

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-08-05 01:53

Og så her som download... man skal nok være medlem.. eller man skal tage kontakt med itzafurrball...
http://www.livejournal.com/community/bobdylan/197374.html

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-08-05 02:01

Den er måske ikke der mere... men det er samme fyr som har lavet dvd compilation #2 hvor den er med på i Hammond 1975..
http://www.geocities.com/itz_furrball/mydvds.htm

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-08-05 02:02

Hans e-mail er: furrball@inter.net.il

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-05 09:56
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-05 14:36

Hej angband, jeg har lige været på sightseeing tour til Hørsholm Midtpunkt, jeg gik ind i TP musikforretningen, hvor jeg lede efter Bob Dyland, og jow de har en dvd film hvor Hurricane er med på, dvd strækker sig for perioden 1963 og frem til 1975 den koster ca 50 kr. og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men tlf nr. til tp musik marked er 45763377

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 05-08-05 20:37

har den.. eller min søster har, ved ikke hvorfor hun går op i det er den koncert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-05 20:56

nu knak kæden her hos mig, hvis din søster har den, hvad er så "problemet"

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 06-08-05 08:40

det er ikke fra den rigtige koncert... min søster jeg spørger for...

/Angband, er også selv forvirret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-05 08:45

Så syntes jeg du skulle sende din søster i byen, så kan hun da selv gennemhører/se de dvdfilm der er med Bob Dylan og Hurricane, (mon ikke hun kan få lov til det i forretningen?)det er da en umulig opgave for dig, at finde noget du ikke helt hvad er. Men fortsat godt jagt da

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 06-08-05 23:31

ideen er det er hendes fødselsdagsgave hvis jeg kan finde den