/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Savage Affair "Matter of minutes" akusti~
Fra : Kazistuta
Vist : 980 gange
400 point
Dato : 04-08-05 19:54

Jeg søger med lys og lygte efter det store hit med Savage Affair fra starten af 90'erne, som hed "Matter of minuts". Det SKAL være den akustiske udgave, og ikke den senere udgivne Y2K udgave. Har skrevet til Alex Nyborg Madsen (som var forsanger) uden held, og kan ikke finde albummet "Velvet Revolution" eller singlen nogen steder. Er der ikke én, som har sangen liggende som mp3, kan lægge den over som mp3 eller vil sælge mig album/single til en fornuftig pris?? Flere point gives meget gerne til den rette mand/kvinde....

Kommentar
Fra : peque

Dato : 04-08-05 20:05

Tror næsten jeg har albummet liggende - eller det ved jeg at jeg har??
Hvad er din mail?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-08-05 20:07

Tryk på min profil...der kan du se det....Er allerede ved at gå til at spænding...

Kommentar
Fra : peque

Dato : 04-08-05 20:11

Ok - det tager lige lidt tid at finde den i blandt 1500cdér

Kommentar
Fra : peque

Dato : 04-08-05 20:19

Hmmm ... nu er den klar akkustisk udgave - men under din profil står intet ?????

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-08-05 20:25

Hmmm...nå, jeg kan selv se den...ligemeget, her er den:kasparkristiansen@gmail.com

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 410 point
Dato : 04-08-05 20:40

Jamen jeg kan også se og redigere min egen - men kan du se min ???????
Nå men der er sgu nok kommet post til dig nu

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-08-05 20:47

Næ, kan godt nok ikke se din...Må være noget med indstillinger, hvor man kan skjule sin email adresse. Nå, nu har jeg modtaget den, så bliver det spændende at høre..

Godkendelse af svar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-08-05 20:54

Tak for svaret peque. Jeg blev så varm om hjertet, da jeg hørte min gamle favoritsang (som jeg har ledt meget efter, inden jeg fandt på at spørge herinde), at jeg med glæde fordoblede pointtallet. Lækkert, MANGE SLAGS TAK!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-05 21:34

Tror I ikke APG læser Kandu? Hvornår er dette forum blevet en til en udveksling af ulovlige filer?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 04-08-05 21:42

Tja, tedd....Du har absolut ret (og selvjustits er selvfølgelig i orden), men som jeg angiver, har jeg altså forsøgt at anskaffe mig dette nummer legalt jvf. ophavsrettighederne. Jeg har sågar undersøgt box.dk, tdc, cdon og dba uden held, og som jeg angiver i mit spørgsmål ville jeg mægtig gerne købe cd'en/singlen. Jeg har bare fuld forståelse for, at folk gerne vil beholde deres lidt nostalgiske cd'er, og derfor måtte jeg "nøjes" med dette. Hvis du (eller APG) kan anvise mig et sted, hvor nummeret sælges til en fornuftig pris (her snakker jeg ikke om det suspekte tyske/franske selskab, som på nette angiver, at de KAN skaffe albummet hjem til et pris af 10-20 euro plus levering), vil jeg hellere end gerne betale for dette gudenummer....Men tak for opmærksomheden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-05 21:49

Kandu er vejen til hurtig løsning