/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Cybercity og fastnet-telefon?
Fra : Perege
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 04-08-05 18:30

Hej.
Jeg overvejer at opsige min fastnet-telefon.
Går det ud over min internet-forbindelse hos Cybercity?
Jeg betaler abbonement til TDC og samtaler hos ACN?
Vil jo nødig miste mit internet hos Cybercity.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 18:34

Det gør det ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-05 19:01

cybercity kræver ikke du har fastnet telefon

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-05 22:06

Hvad med lige at skrive/ringe til cybercity's kundeservice! Cybercity uden fastnet kræver at cybercity er repæsenteret på centralen med rå kobber! Der findes centraler hvor de kun har delt kobber og det kræver et fastnetabonnement!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-05 23:13

Hvorfor i alverden samler du ikke det hele hos CC ?
Har haft internet hos CC siden 2000 og hele "pakken" med telefoni og jeg skal ellers gi' dig siden i år... og er yderst tilfreds med deres "fri telefoni".
http://www.cybercity.dk/privat/
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 05-08-05 00:15

Jeg vil droppe fastnet-telefon helt.

Kommentar
Fra : Scorpio_dk

Dato : 05-08-05 00:54

Når du i forvejen har adsl hos CC, så skulle der ikke være noget problem i at du kan kører det videre hos dem, selv om du opsiger dit fastnet.... Det kan dog være det i en uheldig situation kræver et teknikker besøg. Men ja, jeg må da så absolut osse anbefale hele pakken fra dem. De gratis fastnet opkald, samt de voldsomt billige udlands priser, er sgu en rar ting i dísse tider, hvor man får venner over hele planeten...