/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp
Fra : RaB
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 12-10-02 23:56

jeg har lige købt en logitech quickcam express "webCam" Mit problem er at når jeg har installeret software, går det total langsom når jeg skal ta et billede, og når jeg har taget det står den bare og tænker, der sker ingen ting... Kan man ikke få direct 8.1 til windows XP????

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 13-10-02 02:47

Hej RAB!

Nej desværre ikke selvstændigt til Windows XP.

Directx 8.1 er indbygget i Windows XP og når man installerer SP1 får man også Directc 8.1.b.

Kan være at det hjælper, ellers prøv at søge efter og instalere nye drivere hos logitech til dit WebCam vedr. Windows XP.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-10-02 02:31

RaB skrev blandt andet:

> jeg har lige købt en logitech quickcam express "webCam" Mit problem er
> at når jeg har installeret software, går det total langsom når jeg
> skal ta et billede, og når jeg har taget det står den bare og tænker,
> der sker ingen ting... Kan man ikke få direct 8.1 til windows XP????
> sat@4ax.com>t er ulovligt iflg. § 6a
>>
>> Udtrykket "som firma" giver ikke rigtig mening.
>>
>> Det afgørende er, om du ved afsendelsen af e-mailen forsøger at give

Lidt korrekturlæsning før du sendte din besked havde ikke været af
vejen.....
Nå, men i øvrigt er directx 8.1 med i Windows XP.

--
vh
Ole C

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-10-02 11:18

ole, hvad fanden ævler du om

Udtrykket "som firma" giver ikke rigtig mening >>hvor har du det fra???

Lidt korrekturlæsning før du sendte din besked havde ikke været af
vejen.....
>>og denne her???

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-10-02 12:22

Hej Melander,

Ole C, er nyhedsbruger og før han ka' læse din kommentar, ska' du trykke på "skriv til nyhedsbruger" ved siden af "kommentar fra nyhedsbruger" på linjen over navnet... før bliver beskederne herinde fra ikke sendt derud...

men jeg har oplevet nogle gange af mystiske årsager bliver 2 indlæg herinde fra mixet ind i hinanden... men lige hvor og fra hvilket indlæg det er kommet til ved jeg ikke... men du ka' her se hvordan indlægget ser ud ude på nyhedsgruppen...
http://www.kandu.dk/dk/news/222761/groupid/30701
og der står der
"sat@4ax.com>t er ulovligt iflg. § 6a
>
> Udtrykket "som firma" giver ikke rigtig mening.
>
> Det afgørende er, om du ved afsendelsen af e-mailen forsøger at give "...

neden under RaB's spørgsmål... det er ikke første gang at der er kommet underlige ting med i et indlæg når det bliver sendt ud på nyhedsgruppen...
men lige hvorfra det stammer ved jeg ikke... men fejlen må skyldes Kandu sende mekanisme... Ole C ka' jo ikke gøre for hvordan det ser ud ude på Nyhedsgruppen... han reagere bare på det han læser... selvom han nok ku' reagere på en lidt anden måde end han gør...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : henrikspedersen

Dato : 13-10-02 12:28

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem, dette er:

Jeg har købt en ny Amitech note book (bærbar computer) en ellers ganske udmærket computer. Da jeg rejser udenlands og vil tilslutte et webcam, kunne dette ikke lade sig gøre. Computeren køre winXP og jeg købte en lille smart webcam fra logitech, men dette kunne ikke køre. Der kom et billede frem og så frøs program og computer. Jeg forsøge med et andet webcam fra Creative , der opstod samme problem hvad er der galt og hvorfor kan XP ikke håndtere webcam??????????

mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-10-02 12:35

hmmm, hvad foregår der egentlig her, okay først bliver alting blandet sammen, og nu begynder man at oprette nye spørgsmål, under en anden spørgsmål.....weird

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-10-02 18:13

Henrik Petersen

Da du er ny bedes du venligst oprette dit eget spørgsmål, det hører ikke hjemme herinde i dette her, men det kan du jo se øverst oppe.

Kommentar
Fra : henrikspedersen

Dato : 13-10-02 18:50

undskyld jeg ikke har opfattet det rigtig fjerne mig straks