/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP
Fra : tko7
Vist : 526 gange
20 point
Dato : 04-08-05 12:53

Jeg har xp.installationsdisk.
jeg har to koder.
Office xp.
Windows xp.
Ingen virker.
Kører i øjeblikket windows 2000.
Hvad gør jeg????

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-08-05 13:02

ringer til microsoft

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-08-05 13:13

lad os da lige se din kode til winxp.

Accepteret svar
Fra : farmerib2

Modtaget 30 point
Dato : 04-08-05 13:18

hmm nej er det en orginal eller uorginal install disk du har??

\knap

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 13:35

technet
Man smider da ikke koder herind,,,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 13:40

Du kan prøve at boote med Xp, bagefter, når du bliver bedt om at aktivere / indtaste koden, som jo ikke virker, kommer der et nummer du skal ringe til, og oplyse en hel masse tal, som står i boksen, for at få en ny kode til CD`en.
De plejer at være flinke hvad det angår, og opkaldet er gratis,,,,,

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-08-05 13:42

farmerib2 :.> hmm nej , ja det er da rigtig , så de 4 første og rest som ?

for hvis det er en orginal så skulle det da ikke være noget problem

tko7:.for det er vel ikke den såkaldte FCKGW-???????? kode du bruger eller en anden uorginal kode

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-08-05 13:45

Jamen, kan man i det hele taget anvende OfficeXP på Windows 2000. Er der ikke her noget som ikke passer sammen, - f.eks. når man installerer Publisher fra CD 2 - Jeg har engang prøvet men fik fejlmeddelelser, - og jeg mente det måtte være fordi jeg ikke kan bruge pakken fra min XP'er til nuværende styresystem 2000???
Så jeg er gået tilbage til Office 2000.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : tko7

Dato : 04-08-05 13:49

Tak for svaret farmerib2.
Ja det er er en original.
Men har været brugt til oprindelig bruger.
Men jeg har fra anden side fået to koder som skulle kunne bruges.

TAK FORDI DU REAGERET.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-05 13:49

Du har vel lagt servicepack 4 og hvad der ellers er ind i win 2000

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 04-08-05 13:55

endu en der sikkert får mange prblemmer med winxp

Kommentar
Fra : tko7

Dato : 04-08-05 14:02

Til.
TECHNET.

Det er sgu rigtigt.
Der er lige præcis de første 5 bogstaver jeg har fået.
Godt gået.
Jeg er nok taget ved næsen,er det noget jeg skal holde mig fra.

Tusind tak for opmærksomheden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-05 15:57

Du kan ikke indstallere nogen servicepack når du har en XP med FCK nummer.