/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Website
Fra : QurtKoben
Vist : 388 gange
200 point
Dato : 04-08-05 12:33

Jeg har lige købt et domænenavn og tilhørende webhotel.
Jeg søger en eller flere der kunne tænke sig, at skriv indlæg og andre gode ting (frivilligt) på hjemmesiden.
Jeg har nogle ideer om, hvad der skal være på min side, men er åben for forslag.

Har du noget på hjertet og har lyst til at skrive, så send mig en mail.

Hjemmerside.: www.nambo.dk
E-mail.: post@nambo.dk

Hilsen
QurtKoben

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 12:39

Hej. Er dette ikke samme spørgsmål, som du lå ind igår ???
Og hvad er det du vil have

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 210 point
Dato : 04-08-05 13:28

Jeg vil gerne skrive om mad - indkøb, kvalitet, opskrifter, restauranter, køkkenredskaber .
max. 3 artikler om ugen mod jeg får lov til at skrive 3 liner om selv efter hver artikel.

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 04-08-05 14:58

Hej Surfsusan.

Det lyder som gode og spændende idé.

Du kan bare skrive en mail til mig, som kan vi finde ud af noget.

Hilsen
Qurt

Godkendelse af svar
Fra : QurtKoben

Dato : 14-10-05 13:03

Tak for svaret surfsusan.