/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
??? Cover ???
Fra : tobiasr
Vist : 465 gange
55 point
Dato : 12-10-02 23:06

Hej allesammen!
Jeg kan ikke finde coveret til Nik & Jay's album nogen som helst steder.
Jeg HAR bl.a. kigget på www.cdcovers.cc .....

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det!? (Både bag- og forside)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 22:06

På den cd som min niece købte var der altså både cover og det hele med
.......... Men altså hvis nu hunden har pi#### på den og jeg skal gi' dig så
prøv i en warez gruppe ... eller dk bin musik

/Janner
"tobiasr" <tobiasr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:z%%p9.98822$Qk5.4372121@news010.worldonline.dk...
> Hej allesammen!
> Jeg kan ikke finde coveret til Nik & Jay's album nogen som helst steder.
> Jeg HAR bl.a. kigget på www.cdcovers.cc .....
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det!? (Både bag- og forside)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 22:15

Jeg må indrømme, at jeg er i chock over at din niece har købt ... direkte
købt (!) cd'en med Nik & Jay. Tjaeh, hunden skal til hver en tid have lov,
at p*sse på cd'en, man skulle måske ligefrem sælge coveret til indlæg i
kattegrusbakker og lignende? Eller endnu bedre ... toiletpapir ... nej, det
er for ulækkert for forbrugerne. De to talentløse "rappere" laver
forhåbentlig kun dette ene "hit" og forsvinder tilbage til hvor de kom fra.
At printe coveret er spild af godt printerblæk, så hellere udskrive to
testsider.

DruMejdal

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
news:3da88db2$0$789$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> På den cd som min niece købte var der altså både cover og det hele med
> ......... Men altså hvis nu hunden har pi#### på den og jeg skal gi' dig

> prøv i en warez gruppe ... eller dk bin musik
>
> /Janner
> "tobiasr" <tobiasr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:z%%p9.98822$Qk5.4372121@news010.worldonline.dk...
> > Hej allesammen!
> > Jeg kan ikke finde coveret til Nik & Jay's album nogen som helst steder.
> > Jeg HAR bl.a. kigget på www.cdcovers.cc .....
> >
> > Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det!? (Både bag- og forside)
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.391 / Virus Database: 222 - Release Date: 19-09-2002

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 13-10-02 10:44

"eller dk bin musik"

Hvad ****** er det!?

Kommentar
Fra : musicmandk

Dato : 16-10-02 22:27

prøv www.cdcovers.cc igen!!!

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 17-10-02 09:51

Hvorfor skulle jeg prøve igen? (HAR, prøvet igen)
Den er der stadig ikke!!

Er der ikke nogen der kan hjælpe!!

Kommentar
Fra : musicmandk

Dato : 18-10-02 11:06

...så lad squ da være med at kigge igen!

men det er da dumt at spørge om hjælp når du ikke vil have den!!!

(har selv oploaded N&J til siden, så den er der, ved deres audio del har været nede nogle dage!!)

så må du jo se om du kan finde den......og tak for hjælpen skulle du måske lære at sige...!!!

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 19-10-02 19:16

Da du skrev at jeg skulle kigge igen, regnede jeg da med at du selv havde været inde og fundet den (eller tilføjet den), men det havde du jo ikke! Derfor spørger jeg hvorfor jeg skulle kigge igen.

Og hvor har jeg sagt jeg ikke vil have den?

Og hvordan kan jeg lige sige tak for hjælpen inden du har hjulpet?!!

Venlig tak og hilsen
Tobias.

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 19-10-02 19:23

Og kunne du lige give mig et link til dine uploadede billeder? Når man søger på Nik & Jay kommer der kun cd label'en frem og det er jo ikke den jeg er ude efter! (Men bag- og forside)

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 22-12-02 11:29

Det er lige meget nu...

Kommentar
Fra : moffeboffe

Dato : 19-06-03 15:46

Hej...
Jeg kan ikke finde coveret til Nik & Jay's album nogen som helst steder. Er der nogen der ved, hvor jeg kan find det henne????

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 19-06-03 15:55

Øhm, hva' tror du, du laver...??!

Kommentar
Fra : moffeboffe

Dato : 19-06-03 22:41

Hvad rager det dig, dit fjols... Er du en idiot eller hvad..

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 20-06-03 11:23

Det rager mig pænt meget da du går ind i MIT spørgsmål og stiller næsten det samme spørgsmål. Tåbeligt-

Jeg kan se du er ny her. Du skal oprette et spørgsmål selv, hvis du har noget at spørge om - ikke gå ind i andres

Kommentar
Fra : Svedsen

Dato : 17-11-04 12:29

Du kan Hente Coverede på http:\\www.axelmusic.dk søg på nik og jay i søgeboksesen

Kommentar
Fra : Svedsen

Dato : 02-08-05 17:35

Du Kan også hente det på http:\\www.covers.to

Kommentar
Fra : Svedsen

Dato : 02-08-05 17:35

Du Kan også hente det på http:\\www.covers.to

Accepteret svar
Fra : Svedsen

Modtaget 55 point
Dato : 02-08-05 17:35

Du Kan også hente det på http:\\www.covers.to

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 07-08-05 12:42

Næsten et år for sent, men tak, du!