/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hundefora?
Fra : ItsMe
Vist : 318 gange
150 point
Dato : 03-08-05 23:16

Nogen der kender nogen gode hundefora?

Venlige hilsner fra en hundetosset.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 03-08-05 23:36
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-08-05 00:01
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-08-05 00:31

er der noget bestemt du søger?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 04-08-05 10:40

Jeg har netop været inde på Google og søgt på "The dog whisperer" efter at have set et program på Oprah Winfrey med en mand, der skulle være helt fantastisk med hunde.
Prøv at søge på ovennævnte, - der kommer en masse interessant frem.

Kommentar
Fra : ItsMe

Dato : 04-08-05 12:23

Jeg søger ikke noget bestemt...et forum der er hyggeligt, og hvor man kan dele interessen for hunde med andre ligesindede. Stille spørgsmål og hjælpe hinanden.
Jeg har hørt at der skulle være nogen gode nogen fra Sverige og Norge bl.a. men har ikke kunnet finde dem.
Jeg har ikke noget imod at det er på engelsk heller.

Kommentar
Fra : ItsMe

Dato : 06-08-05 21:56

Jeg har nu selv fundet www.canis.no og www.hundesonen.com
Ser ud til at være meget gode begge to...måske er der andre der kan få glæde af dem.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 21-08-05 18:28

Jeg kunne godt bruge flere forslag.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 21-08-05 18:29

Det er da hyggeligt med sådanne steder hvor man diskuterer hunde.

Kommentar
Fra : ItsMe

Dato : 21-08-05 18:33

Ja Carg, jeg er enig Jeg vil også gerne have flere forslag...jeg sætter lidt flere points på.

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 22-08-05 11:37

Her er et der også omhandler andre dyr, men er delt op og jeg syntes det er godt. http://www.snowflake.dk/phpforum/forum/index.php og så besøger jeg også
http://dyresnak.dk/forum/viewforum.php?f=3 der også er delt op i forskellige dyr.
Det er lige hvad jeg kunne komme i tanke om her og nu. Men der er mange forum der har mange emner og også har dyr og hunde med, på samme måde som jeg selv har valgt at gøre ved mine to. Men de to du har fået linket på har jeg intet at gøre med, det er kun nogle jeg besøger en gang i mellem og syntes godt om.

Kommentar
Fra : sughi

Dato : 09-12-05 18:47
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-12-05 19:39

Der er også denne her!
http://www.hundeinfo.dk/
Modersvilje