/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger blokering
Fra : Seeman
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 03-08-05 22:52

Mit msm messenger program og firewall blokerer filer sendt af mine kontaktpersoner. Hvordan kan jeg slå denne blokering fra og hvor er de blokerede filer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-05 22:56

det er din firewall der blokerer, ikke messenger. Hos mig er firewallikonet nede i højre hjørne af pc'en (måske den er det hos alle, jeg er ikke så proff. i pc'ere) klik på det, så kan du se hvor du kan slå til/fra

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 03-08-05 22:59

Jeg har valgt messenger som en undtagelse i firewall indstillingerne, men det er åbenbart ikke nok...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-05 23:10

ups, er det den nye 7,0? for så kender jeg ingen der kan modtage musikfiler, kun billeder, og jeg tror faktisk ikke du har modtaget filerne, selv om det ser sådan ud, den kommer bare med en advarsel når det ser ud som om filerne er "ankommet"

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 60 point
Dato : 03-08-05 23:45

når det er .exe filer i den nye msn 7.0 så bare pak den med winzin eller winrar så går de glat i gennem
og ja det gælder alle filer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 19:34

cbsjanten, det lyder logisk nok, det havde vi slet ikke tænkt på, det må afprøves ved lejlighed

Godkendelse af svar
Fra : Seeman

Dato : 04-08-05 23:30

Tak for svaret cbsjanten (surt man ik kan gøre som i gl. dage)