/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvordan bruger man Scart 2 stik på B&O t~
Fra : import
Vist : 2996 gange
50 point
Dato : 03-08-05 14:12

Jeg har et B&O lx5500 med 2 scart stik, jeg kan dog ikke finde ud af at slå over på scart 2 med mit beolink 1000 fjernb. i scart 1 har jeg video, og i scart 2 har jeg koblet dvd på, er der noge der kan hjælpe !!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-05 14:26

Hvad siger manualen

Kommentar
Fra : import

Dato : 03-08-05 15:41

Ja det er jo den jeg ikke har desværre !

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 03-08-05 15:56

har du prøvet at trykke på "video" og derefter kanal op eller ned ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-05 16:54

Du må ha' mindst 3 AV kanaler og den er nok på en af dem.
AV kanalerne kan ligge før 1 eller sidst.
Kan din DVD køre på scart 1

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 03-08-05 17:24

hvis du har en av knap så prøv at trykke på den flere gange og se om den skifter av kanal

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-08-05 17:51

Jeg har lige koblet en dvd til min svigermors tv og den røg i scart 2 i første omganga videon sad i scart 1. Der var ingen forbindelse ligegyldigt hvad jeg gjorde. Så prøvede jeg lige for sjov skyld at bytte om på video og dvd og suleme om ikke det virkede med det samme. Hvad forskel der er på de 2 scart stik ved jeg ikke, men det virkede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-05 18:04

Lidt forskelligt indenfor de enkelte TV har de fleste en anordning hvor de selv skifter til den respektive scart - afhængigt af hvornår apparatet der er tilkoblet er on. Min Panasonic detekterer iøvrigt selv bedste signaltype der er på det respektive scart i rækkefølgen RGB SVHS og VHS og vælge bedste først - omend den kan tvinges

Kommentar
Fra : import

Dato : 04-08-05 08:08

jeg prøver de forskellige løsninger, vender tilbage !