/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Generic Host Process for Win22 Service:
Fra : Myns
Vist : 743 gange
500 point
Dato : 02-08-05 23:50

[hør]
Hej med jer.

Hvad betyder det når jeg for en fejl meddelse som ovennævte. Der står: Generic Host for Win32 stødte på et problem, og blev lukket. Fejlen opstod for 02-08-2005 på 23:25:11. For at få flere oplysninger om fejlen Skal du klikke her. Det der: C:\\DOCUME~1\MEIGAM~1\LOKALE~1\Temp\WER682d.dir00\szchost.exe.mdmp - C:\DOCUME~1\MIEGAM~1\LOKALE~1\Temp\WER682d.dir00\appcompat.txt. Er der nogen der kan hjælpe mig.

myns

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-08-05 23:58

Det kan være en driver den er galt med.
Prøv at åbne filerne den henviser til i notepad, det kan måske give et hint om hvilken driver.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 02-08-05 23:59

Sandsynligvis printer eller evt. skanner.
Luk ned og afmonter enheder hvorefter du prøver at starte op igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-05 04:33

Hmm? Der står noget med szchost.exe Det skulle grangiveligt være en trojan!
http://www.processlibrary.com/directory/files/Szchost/
Har du en process kørende der hedder det?

Jeg vil anbefale dig lige at kigge indenfor hos www.spywarefri.dk og bruge deres online værktøjer
Prøv evt. osse http://housecall.trendmicro.com/

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 03-08-05 08:53

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-05 10:15

Hjalp det?

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 03-08-05 21:08

[hør]

Hej BjarneD.
Det er lang tid siden du har hjulpet mig, mensom sædvanlig har du altid et svar. Ja, det hjalp.
myns

PS. jeg har et nyt problem, men det kan du jo når jeg lige om lidt stiller det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-05 21:35

Det var godt og det er jo rart, at få lidt feedback.