/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
nocd patch civilization 2
Fra : slim_djudju
Vist : 1365 gange
120 point
Dato : 02-08-05 19:44

hey alla ja jeg ved godt det er et gammelt spil men er helt vild med.

er der nogen der kan hjaelpe med hvor jeg skal placere min patch kan fandme ikke faa dem til at virke.

hvis der er nogen der kan hjaelpe saa skriv

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 02-08-05 22:47

Hej slim_djudju

Hvis det er en ZIP fil, så skal du åbne den og Extract Civ2Crack.exe filen over i mappen hvor spillet ligger.

Hjv9222

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 02-08-05 22:50

hmm nej det er det ikke ved du hvor jeg kan faa saadan en???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-05 22:53

Jo, hvis du har hentet en der hedder noget med civ2???.exe så skal den ind i biblioteket hvor den anden ligger.
Den skal muligvis pakkes ud hvis du har hentet den som zip eller lign.
Men det er klogt at omdøbe den orginale, så den ikke overskrives.
Du starter sådan:
Højreklik på den du har hentet, og vælg kopier.
Så højreklikker du på den der starter spillet (På dit skrivebord eller i start "alle programmer", her vælger du egenskaber og find placering.
Nu kan du se den der starter spillet, den højreklikker du på og omdøber (Hvis feks. den du har hentet ikke virker, kan den omdøbte altid døbes tilbage) Omdøb den til gl????, altså hvis den hedder civ2.exe skal den nu hedde glciv2.exe
Så højreklikker du et tomt sted ved siden af den omdøbte og vælger sæt ind.
Lukker vinduer der er åbne, fjerner cdèn, og starter spillet med den genvej du plejer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 02-08-05 22:55

men problemet er at jeg er flyttet til frankrig og ikke faaet den cd med

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-08-05 22:59

Haløjsa
Prøv her http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=civilization&submit=+search+

Vær forberedt på at få en masse frække sider smidt i hovedet når du klikker på et link. Sørg for din virusscanner er godt opdateret og aktiv.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-05 23:04

http://www.civfanatics.com/civ2/downloads/utilities/
Herinde trykker du på No CD patch (MGE) og henter filen
Og så følger du vejledningen her:

a) DOWNLOAD CIV2 GOLD MULTIPLAYER 1.3EN PATCH
b) UPDATE YOUR CIV2
c) COPY CIV2_13.COM INTO CIV2 DIRECTORY
d) RUN CIV2_13.COM
e) IF YOU WANT DELETE CIV2_13.COM
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 02-08-05 23:14

hey palle det er vist den jeg har men ve ikke hvad mit civ2 directory ligger henne

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 02-08-05 23:20

det virker stadig ikke

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 120 point
Dato : 03-08-05 00:04

Hvis du har lagt det ind som jeg har forklaret, og det ikke virker, så vend tilbage til den normale og følg vejledningen på engelsk. For så er det fordi du først skal hente DOWNLOAD CIV2 GOLD MULTIPLAYER 1.3EN PATCH

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : slim_djudju

Dato : 03-08-05 18:26

Tak for svaret pallebhansen.