/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
tindings tidspunktet
Fra : Suzuki_K50
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 02-08-05 18:32

jeg har haft skilt min suzuki k50 fuldstændigt af for at male krumptaphuset

nu har jeg været igang med at samle den med mange problemer undervejs med gearkassen

nu er jeg så kommet til tændingen og hved ikke hvordan fanden den skal stå hvis der er nogen der har en tegning eller kan forklare mig det så takker jeg

også hvis der er nogen der har en raparations håndbog til suzuki k50 så sig lige til

min mail er the_sound_dk@hotmail.com

mvh Mathias

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 02-08-05 20:36

Den skal slå en gnist 1,4 mm før stempelt når top.
Men det kræver at platinafstanden stilles mellem 0,3 til 0,4 mms afstand.
Ankerpladen hvor spolerne sidder, kan på nogle knallerter drejes, for at stille tændingen, det skal man normalt ikke, men hvis den har aflange riller til skruerne, så plejer det at være i midten af hullerne skruerne skal sidde, tit er der også et lille mærke på ankerpladen, som skal være udfor et mærke på krumtappen.
Men du kan nok se hvor skruerne har været spændt før.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Suzuki_K50

Dato : 02-08-05 21:17

Takker pallebhansen.