/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Til Kermie01
Fra : Satellit
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 02-08-05 15:46

Tak for dit tip om hvordan mand forvandler en dobermann til en puddel!
Det er noget af det sjoveste jeg længe har set

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-08-05 15:54

Jeg synes også det var sjovt....hunden så bare ikke helt ud til at kunne se det sjove.

mvh dova

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 02-08-05 15:55

Nej vel?
Jeg kan godt forstå at den endte med at bide bamsen i stykker tilsidst!

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-08-05 15:59

Ja ja i griner, men i USA da laver man faktisk den kombination Dobbermann + Pudel hund til jeres orientering.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 16:02

har du så ikke også lige en opskrift på hvordan jeg kan "forvandle" min yorkshireterry til en bi, vores naboer har så mange bier og bidronninger, så jeg ville gerne have en "bikonge" for jeg vil da ikke stå tilbage.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 02-08-05 16:02

Jamen idéen med at klæde sin hund ud på dén måde er bare så langt ude!
Skønt at få sig sådan et godt grin på en halvkedelig tirsdag eftermiddag!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:03

I USA laver de jo så meget mærkeligt............

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-08-05 16:05

Vi skal jo ikke gå længere ind til vores eget land her blanders racerne jo i et væk hvad med en gårdhund og en puddel det bliver da lige godt.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:09

Altså bevi, alle racer blandes vel på et tidspunkt, medmindre populationen er meget lille.

Jeg vil da overveje at lave anderledes tøj til mine whippets, de er jo iklædt dækkener her til vinter, måske de ville fryde sig over noget i damatinerpels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:11

syned det er synd for vovsen !!!!!!!!!

men kom da også til at - bare lidt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:12

argh - der var lige et d - der skulle være et s

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-08-05 16:14

Ja eller som den lille jæger gå klædt. He hi.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 16:16

I USA farver man da også hundende, jeg har da set billeder af blå hunde, og her i landet har vi da "røde hunde" men det er vist ikke det samme )

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:16

miritdk, mine hunde kan nu godt li at blive klædt ud

De kroger sig som små primadonner

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:18

Nordsted, her har vi blå hunde, naturligt, bl.a whippets, grand danios, dobermann og greyhound, nå ja, da oz italiensk mynde kan være blå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:18

forkælede og primadonnanykker - joooooooo maj_britt

går de også med sko - med hæle ????????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:21

De ville sikkert gerne, men whippets er jo små flyde- og forkæle kræ, men tag nu ikke fejl, bag det ØNDIGE ydre skjuler der sig en lynhurtig hund, der absolut ikke går af vejen for at banke en schæfer eller MYRDE en hare, hvis de får lov.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:25

høh- de kan få af katten kan de

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:30

Udendørs jager de katte, når så de når den mis, så falder de døde om, den skal sq da LØBE og blive bange.

Men helt ærligt, jeg har ALDRIG alle 3 løse på samme tid, jeg ved ikke helt hvad de kunne finde på, når de jager i flok, de er jo vant til katte, vi har 3, men jagtinstinktet er så stærkt at jeg ikke tager nogen chancer med dem.

Den ene har altså fanget en sommerfugl og massekreret den TOTALT.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:33

en HEL sommerfugl -????????????? det er godt nok nogen farlige firbenede pelse

hmm - 3 vovser og 3 misser - det lyder næsten som et eventyr

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:37

4 vovser........4 børn, stadig et eventyr?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:39

tjah på en måde - og dog - en vovse til hver - intet at slås med

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 16:42

Om et år, en hund mere, har bestilt en schæfertæve, der ikke skal have tøj på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:49

held og lykke med det -

Accepteret svar
Fra : kermie01

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-05 17:55

He-he, tak for komplimenten, Satellit

Jeg har lagt billedet af hundebassen som baggrund på skrivebordet

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 13-08-05 11:12

Tak for svaret kermie01.
Er netop hjemvendt fra en lille ferie, - derfor det sene svar.