/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
brugsanvisning - kirk delta II
Fra : thorkil1
Vist : 5942 gange
40 point
Dato : 02-08-05 10:09

en der kan hjælpe med brugsanvisning til Kirk Delta II - telefonsvarer?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 02-08-05 11:06

Jeg har selv tidligere haft Kirk Delta telefon. Jeg vil defor høre dig om det er telefon med "indbygget" telefonsvarer du spørger til eller er det en seperat telfonsvarer Kirk har i deres sortiment?

Accepteret svar
Fra : klanger

Modtaget 50 point
Dato : 02-08-05 11:19

Hej igen. Jeg har lige fundet følgende link prøv det. http://www.kirkscantel.dk/docmodul/doc_uploaded/DELTA+II+ed+2.PDF
Håber det er det du har brug for.

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 03-08-05 00:24

det var nu en telefonsvarer - som der også tydeligt står i spørgsmålet - men vejn førte til at jeg kunne finde den rigtie - så tak for det...

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 03-08-05 00:26

Tak for svaret klanger.