/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fjerne rust på forkromning
Fra : Sniper12
Vist : 1202 gange
100 point
Dato : 02-08-05 08:49

Er der ikke en der har et trick til at Fjerne rust på forkromning, det er ikke så alvorligt en gang rust nærmest kun i overfladen. Jeg mener en gang jeg har brugt noget ståluld da jeg kørte på knallert til at fjerne det med, husker jeg rigtigt.

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-05 09:06

nej du skal ikke bruge ståluld , for det laver ridser men du kan bruge et så ganske simpel ting som
kalk og rust fjerner , som du/i bruger til at gøre toiletet rent med

http://www.knudedan.dk/364/48
S-71 RUSTFJERNER Fjerner rust og korrosionsprodukter på alle emner af jern, kobber m.m. samt tekstiler.

men hvis du/i bor i bolig forening så kunne du jo spørge viceværten om du må få lidt
men ellers kan kalk og rustfjerner købes næsten alle steder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 09:41

http://www.sadolin.dk/NR/exeres/D290B51C-44AD-43F8-BF2D-88EA518030A8.htm jeg ville bruge slipol eller autosol, god fornøjelse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 10:19

Velkommen tilbage fra US Technet. Jeg har brugt din diskette her i forum rigtig mange gange.
hvis du har viden om hvad der sker når en HD bliver til RAW - så kig her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/69893
Sorry Sniper12 - at jeg lige brød ind.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-08-05 10:32

hey Eyvind
takker men er kun DK på ferie vi har tænkt på at flytte til US har bestået exsam hos Microsoft ( og det var sg hårdt arbejde)
jeg kigger lige på det med RAW

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 16:41

Godkendelse af svar
Fra : Sniper12

Dato : 03-08-05 00:19

Tak for svaret technet.

Jeg brugte bare noget alm. kalk fjerner det tog det meste af det, poleret så bare efter med en klud så ser det ok ud.