/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Digitarian vs NolimitsTV
Fra : c_lasse
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 01-08-05 22:30

Jeg abbonnerer på både Digitarian og NolimitsTV, og jeg vil lige dele ud af mine erfaringer...
Begge steder kan man leje DVD-film over nettet - al porto er betalt, og filmene bliver sendt lige så snart, det er muligt! Som regel samme dag, som de har fået bestillingen eller de forrige film...

Jeg startede med Digitarian:
Her kan man leje 2 film af gangen for 229,- pr. måned! Dvs op til over 24 film pr måned...
Det er også muligt at leje 4 film om måneden for 99,- (weekendabbonnement)
Prøv at leje 4 film gratis ved at bruge følgende gave-kode: 36261

Jeg gik så senere over til NolimitsTV:
Her kan man leje 1, 2 eller 3 film af gangen for henholdsvis 159 kr, 199 kr og 249 kr om måneden.
Prøv NolimitsTV gratis i 10 dage ved brug af følgende tilbudskode: 2141

Der er ingen forpligtelser, hverken hos Digitarian eller NolimitsTV, og man kan selv bestemme, hvornår man vil sende filmene retur... Jeg har ikke oplevet nogle problemer, og er ovenud tilfreds med begge steder! (Prøv det, det skader ikke - og er helt gratis)
Men jeg ved ikke rigtig, hvor jeg skal fortsætte, for jeg har abbonnement begge steder! Hvor får man hurtigst de nyeste film?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 22:33

Tak!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 22:34

A little more information than I needed

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-08-05 00:10

I video udleje foretningen på hjørnet.
alimak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 04:39

du kan vel finde ud af hvor de nyeste film dukker op hurtigst ved at kigge dig godt for - men ellers tak for historien

Annuller spørgsmålet
Fra : c_lasse

Dato : 05-09-06 20:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål