/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kære ep
Fra : Melander
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 12-10-02 14:34

Vil du ikke være så venlig, at holde din dyst og kamop med zonker for dig selv, og ikke blande mit tip ind i det. for der er ingen fejl i mit tip, det handler om skadeDYR, og ikke om zonker, han har ikke noget med mit tip at gøre.

ep´s tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/2183

og mit : http://www.kandu.dk/dk/tip/2182

mit tip er et regulært tip, til folk som har problemer med/eller bare vil vide noget om forskellige skadedyr, så lad være med at blande det ind i jeres dyst, dog er jeg sometider enig med dig, og har også støttet dig, men det synes som om vi efterhånden har fået 2 "skadedyr" herinde.......

god weekend til alle, også til ep og zonker, med håb om snarlig våbenhvile.......:)

ps: nu ved jeg jo at nogle personer herinde, vil brokke sig over at de ikke kan se mit spørgsmål, men jeg mente ikke at dette her høre til under tip, så jeg vil stille et lille spørgsmål : hvad hedder min scanner

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 12-10-02 14:38

HP scanjet 2200c måske .....
dejligt med et rigtigt spørgsmål, hvor der er en chance for at være med *S*

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-10-02 14:45

fnoller >>nope desværre :)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-10-02 14:49

damn - ok allersidste bud Canon CanoScan og er det ikke den, er spørgsmålet bare FOR intelligent for mig , og så trækker jeg mig.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-10-02 14:58

fnoller>>nope heller ikke :)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-10-02 21:00

Mange Tak, da det jo intet har med et tip at gøre. Melander er GUD

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-10-02 21:12

ahhh det er måske lige at overdrive, og jeg tror ikke min kone er enig:)

Men jeg er træt af at se kommentar, til tips placeret under tips. hvorfor ikke bare lade tips være tips, hvis de ikke kan bruges/eller bliver bedømt af nogen der ikke kan lide vedkommende får de ikke nogen stjerner,og ellers får de.....

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 03-11-02 01:16

Enig....jeg havde den dag (endnu) en zonker som "hidsede" mig lidt for meget op.....
Jeg havde ikke set dette før idag
men jow' jeg skal nok styre mig.....jeg har heller ikke set zonker meget den sidste uge eller 2.......helt s-t-i-l-l-e

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-11-02 01:29

tjaaa ep, der er stadig ingen der har gættet hvad for en scanner jeg har:)

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 08-11-02 23:22

Mustek?? - knaldgod scanner!! (f.eks 1200 CU)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 09-11-02 11:05

AGFA ???

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-11-02 13:00

nope ingen af delene :(

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-11-02 14:46

Epson

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-12-02 23:55

da ingen kan gætte det, får den som er tættest på pointene, og det er fnollerpige, det er dog ikke en hp scanjet 2200c men en HP Scanjet 3300c .......

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 07-12-02 23:56

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-12-02 00:10

ok Melander har du fået ny scanner ? *G

Thx for pointene ....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-12-02 00:40

nope. det er den jeg har haft hele tiden:)