/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogen, der lige kender noget til dette s~
Fra : smxxx
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 01-08-05 21:55

Ville bare høre om der var nogen der har en mening om dette link, og,,,,,,,,,
http://my.qxl.dk/Cafe/Messageselse.asp?Catg=208&IDM=344792 og
http://my.qxl.dk/Cafe/Messageselse.asp?Catg=208&IDM=343847

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 01-08-05 22:00

Umiddelbart lyder det som om, der er nogle/mange der er taget ved næsen, af et smart mobiltlf sælger firma

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:01

Det er ik' snyd hér på stedet?

Hvad er problemet? Hold fnatriverre væk; ..fra andre fora...

Der er ét og KUN 1 www.kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:02
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 22:07

hej molokyle, de er da go'e

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:24

Æv... Windows XP hopper ikke på den

Det var sjovere med 98

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:25
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:28
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 22:30

hahaha )

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-08-05 22:56

MOLO,,,,,,, det bliver bedre,,,,,,,
skal lige gøre opmærksom på, det intet har med en netadresse med, med samme navn,,,med efterfølgende DK,,, at gøre,
da jeg ikke vil hænges, for noget jeg ikke har sagt/meddelt,,,,,,, men de sagsøger vist også QXL for SLANDER

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 23:09

Der er intet der forhindre, at bruge sin sunde fornuft

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 01-08-05 23:29

Jo, det forhindrer dumhed

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 01-08-05 23:43

MOLO, din knold, jeg har 98, igen og igen, du kommer sq over knæet en dag, NÅ.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 23:54

maj_britt -> Du lægger den bare ind som startside ...og du vil aldrig glemme mig for det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 00:06

Vel gør jeg NOT, din rod.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 00:08

Jo jo ....prøv det maj_britt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 00:11

[hør] ALLE -> Hvis maj_britt hopper på den?

Hvordan tror I hun slipper af med skidtet igen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 00:13

Lige meget ...vi slipper da af med maj_britt

Sorry maj_britt ....ku' sgu ik' la' vær'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 00:15

Baaaaaaaaaaaaaah, jeg hoppede sq da på den, jeg smed den bare i bunden og der ligger den ingen i vejen

For min skyld kan den ligge der fra nu af og til juleaften, bisse...........

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 00:16

Molo, gå i seng, du er overtræt.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 02-08-05 00:18

Jeg læste en artikel om at QXL sælgeren havde solgt for 810.000 , bla mobiltelefonen og playstation. Politiet havde endag lokaliseret sælgeren til London, men de skulle have beslagt pengene på mandens konto, som han dum som han var ikke havde flyttet til England.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 00:26
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 02-08-05 01:12

and_uden_tand<<<<<<<<<<<
prøv noget nyt,,,
QXL godkender handel til knap 1 million DKR, uden form for beviser, fra sælger,,,,, de må sælge fremadvirkende, de har jo ikke varerne, men skal hentes hjem, hvilket åbentbart tager 6 uger, fra ALLE penge er gået ind. Fra en gut i Gambia/Namiba, hvor forskellen egentlig er,,,,,. der kan sælge telefoner billigere end, dem der laver talefonerne/tele,,,,,
mens alle andre include mig selv,skal levere varer, max 7 dage efter handlen er indgået.
Den stinker langt væk, der har været noget på tv 2, tror det er en netside,,,ikke at forbinde med TV2 bare lige så MOLO,,,,, ikke missede den også HE HE.........
Hvor får i alle de smilyes FRA, jeg kan ikke få dem herind. Eller så har de andet at give sig til,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 02-08-05 01:14

MOLO;;;;;;;;;
din sidste side gik i sort,,,,,,, var der en djævel BAGGGGGGGGGGGGG
Eller var det bare MS IGEN..........

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-08-05 07:32

Uha hvor det cykler derudddaf Molo
Har du tvivl til rigtigheden af et eller andet, så kig lidt på http://www.snopes.com/

Citat
Hver dag gennemkrydses nettet af e-mails med bizare og fantastiske facts om alt mellem himmel og jord. Men kan det virkelig passe at Nokia vil forære dig en gratis mobiltelefon, hvis du videresender en mail til dine venner? Næppe, men hvis du er i tvivl så klik ind på Snoopes, hvor vandrehistorier og e-mail-kædebreve bliver pillet godt og grundigt fra hinanden.

OK Molo er ikke listet endnu

smxxx (smileys) http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 07:37

smxxx - de smilende ansigter kan du finde her:
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
eks.
kolonstregudråbstegn : - ! uden mellemrum =

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 08:50

smxxx -> Er det : http://www.klogehoveder.dk/ du mener?

Den side er forhåbentlig hvid og ikke sort?

Det er en joke. Koden på siden laver absolut ingenting der er værd at vise :

Kode
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

..andet end at definere en !DOCTYPE og vælge et tegnsæt for siden.
Bortset fra dét, foregår der ingenting i 'de kloge hoveder'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 08:55

G'mor'n Jeg har sovet længe idag ...dejligt

maj_britt -> Hvis du vil slippe af med den? ...siger du bare til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 08:57

Molo, den er da væk................

Og god morgen, knægt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 09:15

Godt nok så maj_britt

..du var da i det mindste ikke så dum at vælge 'Nej' ..og derefter sige [Ja] i pop-up'en. Så får du den nemlig lagt ind som startside og det vil være den første side der møder dig, når du åbner IE. (..medmindre du har slået din internet forbindelse fra)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 02-08-05 16:54

Hej molo,
siden det ikke er strandvejr slår du dig nok løs med at lave ulykker, men bare rolig der kommer nok er job til den lille computter-nørd.........................ti, hi frk.uro

Godkendelse af svar
Fra : smxxx

Dato : 02-08-05 19:37

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 19:40

selv tak smxxx, og så tror jeg, at jeg for fremtiden, må huske at fjerne fluebenet når jeg skriver i smalltalk, for sikken en masse mails det kan blive til