/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6230i - nyeste firmware?
Fra : NKSDK
Vist : 3302 gange
150 point
Dato : 01-08-05 21:04

Hej

I min 6230i ligger version 3.30 dateret 210405, men jeg har ladet mig fortælle, at der er kommet en ny version, som afhjælper problemer med at holde strøm samt langsom virkemåde i visse sammenhænge.

Kan en af jer give mig versionsnummeret på denne nyere firmware?

På forhånd tak

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 01-08-05 21:57

Hej
den sidste version jeg har kenskab til er version 3.40

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 01-08-05 22:00

Kan du fortælle mig hvilke problemer, Nokia har forsøgt at afhjælpe med denne version?

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 160 point
Dato : 01-08-05 22:13

hej
det vides ikke med sikkerhed
men typiskke fejl er batteritid samt menu fejl (i en del nokia)

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 01-08-05 22:14

Tak for svaret openphone_unlock - så må jeg vist hellere smutte ud efter en opdatering på garantien.

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 01-08-05 22:28

vil da lige fortælle at langt de fleste unlocker kan også klare at dovnloade den nyeste opdatering til din telefon
og så skal du ikke undvære din telefon i flere dage
du kan finde en unlocker i nærheden af dig her www.dkunlock.dk