/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Clan, også tak for dine madopskrifter.
Fra : Franksp
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 01-08-05 21:02

Hej Clan. Jeg er meget glad for nye madopskrifter. Her i huset, har jeg altid lavet mad. Jeg kan godt li' det. Den 26. august i år, har jeg valgt at gå på pension, efter d.d. 43 års ansættelse. Derfor er jeg jeg glad for at få nye opskrifter. Dem du henviste til, er også "kanongode". Derfor de samme point til dig.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 21:39

Husk motion Frank

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 02-08-05 07:27

Hej Frank
Ja så blev den "låst". Du behøvede nu ikke gi' points for det
Jamen så er vi "i samme båd" hvad angår madlavning - jeg venter lige lidt med at nyde mit otium
Tillykke med din pension... du vil sikkert opdage, som min far gjorde, at du ikke fatter, du havde tid til at gå på arbejde. Han er lige fyldt 77 og drøner rundt som en "tosset"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-08-05 07:48

sikke en dejlig snak at ryge ind i - man kan da kun blive glad sådan en tirsdag morgen ....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-08-05 07:55

Jamen god tirsdag til dig også...

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 03-08-05 19:55

Tak for svaret CLAN. Hils din far. Jeg håber jeg kommer til opleve det på samme måde.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-08-05 23:52

Hej Frank... jeg er slet ikke i tvivl om at du vil nyde det
Hygge... og takker for points
Søren