/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
INSTANT ACCESS.
Fra : the1best
Vist : 358 gange
500 point
Dato : 01-08-05 18:19

Undskylder hvis overskriften er ikke er signe nok, men vidste ikke hvad jeg skulle skrive.
En af mine venner har det her problem, kan der gøres noget ved det???

Det korte af det lange er den, at hvis jeg lukker det vindue ned som dukker op når jeg går på nettet, så lukker jeg hele netforbindelsen ned. Der bliver lagt et bibliotek på min maskine som hedder: INSTANT ACCESS. Og lige meget om jeg sletter det direkte eller via mit anitivirusprogram ... så går der kun få sekunder efter jeg er gået på net, så dukker biblioteket op igen, plus at der åbnes en side. Denne side omhandler forskellige ting ... f.eks. om man vil downloade en pauseskærm med striptease. Lukker jeg så siden ... vupti .. så er mit net også lukket.

På forhånd tak.

The1best

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 01-08-05 18:27

Har du prøvet at søge din maskine efter for spyware.

www.arlet.dk

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 01-08-05 19:53
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-08-05 20:01

Manual Removal
Start the registry editor. This is done by clicking Start then Run. (The Run dialog will appear.) Type regedit and click OK. (The registry editor will open.) Browse to the key: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Run In the right pane, delete the value called 'Dialer', if it exists. Exit the registry editor. Restart your computer. Delete the following directory and its content: %ProgramsDir%\Instant AccessNote: %ProgramsDir% is a variable (?). By default, this is C:\Program Files.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 20:20

the1best - kan du klare det Engelske fra Pallebhansen.
Eller skal det oversættes.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-08-05 20:47

Eyvind... Jeg kan godt, men ved ikke om min ven kan det Jeg kan selvfølgelig oversætte det til ham.

The1best

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 20:50

Ok - men ellers ville jeg spørge Palle om han vil oversætte.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-08-05 20:57

Eyvind..... Du er god.... er du

The1best

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 01-08-05 22:05

registreringseditoren er alfabetisk opbygget, men man skal ikke ændre noget hvis man ikke er helt sikker på hvad man gør, men hvis nedenævnte følges, så går det ikke galt:

Du starter registreringseditoren, ved at trykke start og trykke kør, i ruden skriver du regedit og trykker ok.
Nu åbner registreringseditoren, og du browser/trykker HKEY_LOCAL_MACHINE Herefter finder du SOFTWARE o.s.v. indtil du kommer hele vejen igennem: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ run
Nu skulle du kunne se en værdi i højre rude der kaldes "DIALER" Den skal slettes.
Hvis den ikke findes, så er vi på vildspor, og du skal ikke ændre noget.
Efter sletningen lukkes hele registreringseditoren, hvis der spørges om der skal gemmes, så svar ja.
Genstart computeren, og tryk "denne computer"/c-drevet/program files/ hvis der findes en mappe der hedder "Instant AccessNote" så skal den mappe slettes.
Hvis du ikke finder den, så skriv Instant AccessNote i søg (Start/søg/alle filer og mapper) og hvis den findes, skal den helt sikkert slettes.
Træk internetstikket fra.
Åben internet Explorer, og hvis ikke den forsøger at åbne din startside, skal du indstille den til det, i funktioner/internet indstillinger her skrives adressen, og tryk anvend.
sæt stikket i, evnt. genstart.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 22:46

Der kan du se, hvad jeg klarede for dig the1best.
Men jeg vil ikke ha' point for det.

Ps. Øh tak Palle.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-08-05 23:14

Selv tak, men jeg er nu sikker på du du var bedre til at oversætte Eyvind.
[hør]
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 02-08-05 20:56

Hmmm har en tilbage melding fra ham, det virkede ikke. Har i andre forslag til hvad der så kan gøres ???

The1best

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 21:03

Så prøv det samme, men fra fejlsikret tilstand. F8 under start af windows.
Og vælg fejlsikret - nu arbejder den lidt. Ingen nettilslutning under seancen

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 03-08-05 00:02

Jeg har fået følgende tilbage fra ham:

Nu har jeg fulgt de forskellige forslag. Desværre uden positivt resultat. Men så var det at jeg fandt en fil med navnet egdaccess.dll. Den har jeg nu slettet og viola, min maskine kan gå på net uden forstyrrelser.

Så nu ved jeg ikke hvem jeg skal give point

The1best

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-05 16:31

Ikke mig - jeg holdt bare blyanten.

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 03-08-05 19:10

Tak for svaret pallebhansen. Du får dem, du gjorde et godt forsøg, det vil jeg godt belønne.

Takker alle for hjælpen.

The1best

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-05 22:04

Selv tak.
Ja, jeg kan også på nettet se at en fil egdaccess.dll er blandet ind i den virus.
Men godt han kom af med den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 04-08-05 07:58

pallebhansen.... Ja, det er han også selv meget glad for og nu ved du hvad du skal sige til den næste der kommer med det samme problem.

Eyvind..... Skal da lige ha en klapsalve med på vejen for de festlige indslag

The1best