/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WOW world of warcraft cd-key
Fra : lars.dk
Vist : 548 gange
50 point
Dato : 01-08-05 17:17

Hey alle kandu brugere jeg har downloadet world of warcraft men mangler nu en key så jeg vil gerne købe den brugt så den ik koster så meget hvor kan jeg købe en key

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 01-08-05 17:20

Man kan købe brugte spil gennem Den blå Avis (http://dba.dk) men husk lige at checke at den også virker før du køber, og at det password og brugernavn du får også er gældende

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-08-05 17:22

Er det til online versionen eller?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 17:24

Du kan ikke købe den brugt, for så er den allerede optaget inde på deres database, for du skal skrive den ind når du laver en bruger

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 01-08-05 17:28

Man kan vel godt købe den brugt, hvis man samtidig overtager den tidligere ejers brugernavn + password

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 17:32

nebis, jo det kan man godt..... men lige her havde lars downloadet den, og så kan han ikke få spillet til at virke uden key

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 01-08-05 17:34

ok, det skal jeg ikke gøre mig klog på, så trækker jeg mine indlæg tilbage

god fornøjelse med spillet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 17:34

calista, spillet er kun online, og koster en hel jetjaver at benytte, det er ikke en engangs udgift, men en løbende udgift.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 17:36

nebis.... du kan fadme tro det skal spilles, nu hvor det er indkøbt )

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-08-05 17:36

Nej, Nordsted1.
WoW er kommet i en del forskellige udgaver, hvor af den ene er online.
Og det koster 96 kr pr måned samt kræver en fast internetforbindelse, spiller det nemlig selv, så jeg burde vide det.
Desuden spiller min ene knægt det i en ikke- onlineversion, sååååå

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-08-05 17:40

MIn fejl... sønnens spil hedder kun warcraft!!

Men tilbage til det oprindelige spørgsmål:
Man kan godt købe brugte accounts, men det er imod Blizzards EULA. Opdages det så bannes den account og man har tabt sine klejner.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-08-05 20:18

tror nu næppe det er sporg ulovligt at købe en brugt account.
Mange sælger dem da til swg (star wars galaxie) det fede ved at købe en brugt er jo at man kan være heldig at få en go chareator (spil mand) Mange køber også en brugt for at få en spiller mere på samme server, hvilket jo kan være en fordel når man laver "foretninger" eks.

Herinde kan du finde spillet wow og løse en masse om det. Jeg er sikker på at du også kan finde et chat rum eller forum på den side, hvor du hurtigt kan få svar på dine spg :)

http://www.worldofwarcraft.com/

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 02-08-05 03:21

her er til den i europa www.wow-wurope.com så har du mulighed for oget online support men mener ikke man bare kan downloade wow du skal købe det du kan downloade clienten men ikke selve gamet det er det samme med guidlwars hvilket er et lige så godt spil lavet af nogen af de samme som lavede wow og diablo ll LOD. og wow koster hvis du ikke har et kreditkort 196 for 60dage online det er de gamecards,og her kommer lige noget om SWG sys fanme det er for dårligt man ikke kan få de gamecards til det game her hjemm for det er da det ultimative gane for folk som elsker starwars kommer lige med nået helt udeb for topic det her har taget mig lidt længe og skrive for har lige købt nyt keyboard hehe .Men hvis du skal ha den key skal du købe spillet der for man ikke bare kan DL med mindre du har været ude og hente det et ikke helt lovligt sted så kan du godt game det online men bare ikke på wows server men private server og det vil jeg ikke anbefale dig for de lagger og gfår ned og du for ikke samme oplevelse med.men få det købt og kom igang ellers køb guildwars det koster ikke noget og spille kig her www.guildwars.com fedt game flere og flere går fra wow over til GW efterhånden. MVH Raven and HF

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 02-08-05 03:43

uppppssss bad link til wow her er det www.wow-europe.com der er lus det nye tatatur her men du skal også huske og få europe version og ikke den amrikanske version når du køber (eller DL) lige en vigtig ting og få med sys jeg hehe.