/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bjerge, billeder?
Fra : vil.du
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 01-08-05 16:14

Hej til alle.

Jeg vil høre om der blandt Kandu'erne skulle være nogle der har billeder liggende, af den gamle skole i Bjerge (4480 Store Fuglede). Måske oven i købet noget historiefortælling vedr. skolen, eller links?

Hvis jeg skulle være heldig, bliver jeg meget glad

Jeg ved egentlig ikke om vi, herinde på Kandu, kan skrive privat til hinanden??
Hvis vi ikke kan dét, vil jeg sætte en mailadresse ind her, hvis der er 'bid'.

For at højne interessen sætter jeg 200 points på højkant

Knus og god uge til alle

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 16:17

Prøv at kigge på en forholdsvis ny side med gamle billeder fra hele Danmark

www.danskebilleder.dk

Der er en god søgefunktion.

Man kan ikke skrive privat, medmindre man offentliggør sin mail.

Men det kan du jo så gøre hvis nogen skulle ligge inde med billedet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-05 17:56

Hej dova.

Tak for hurtigt svar, desværre var der ingen af de ønskede billeder på linket, øv. Jeg tror det bliver svært - men jeg håber nogle gamle elever fra skolen ser dette og så giver lyd

Ærgerligt at man måske er nødt til at offentliggøre en mail hvis der er bid - men sådan er det jo så bare.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 200 point
Dato : 01-08-05 19:15

Hej vil.du

Prøv denne hjemmeside. Der fandt jeg både billeder af min gamle skole, og to "gamle" klassekammerater.

http://www.klasselisten.dk/

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-05 21:13

Hej Frank.

Alle tiders link, helt sikkert! Desværre var Bjerge Skole ikke repræsenteret

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-05 21:17

Til Frank.

Jeg hat nu prøvet at sende en mail til klasselisten.dk - så får vi se om de måske kan være behjælpelige

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-08-05 21:22

Det tror jeg de gør.De hjalp mig

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 16-09-05 02:12

Jeg fik en masse 'vink' og link - via 'klasselisten' - det er desværre endnu ikke lykkedes mig at finde noget men jeg har fået nogle navne osv. som jeg kan søge videre med

Jeg vil afslutte spørgsmålet, så point til Franksp, tak for hjælpen.

Knus til alle