/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Elton John program på Tv2
Fra : upyoursmate
Vist : 321 gange
435 point
Dato : 01-08-05 15:58

Jeg så et program med Elton John hvori han omtalte en kvindelig, sort sangerinde og pianist. Man så osse nogle små klip med hende hvor hun bl.a. sang en sang der startede med "My baby don´t care for... my baby only care for me...! eller noget i den stil.

Hvad hedder denne sangerinde? Det fremgik osse at hun er død.

Mvh. U.

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 445 point
Dato : 01-08-05 16:04

Nina Simone

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 01-08-05 16:05

Hun kan findes her http://www.ninasimone.com/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 16:09

Natalie Cole har sunget den sang My baby just cares for me, og det samme har hendes afdøde far Nat King Cole.

Tror du ikke det er dem du tænker på?

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 01-08-05 16:11

Tak for svaret nebis.