/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tillykke michaelmoeslund
Fra : miritdk
Vist : 563 gange
1 point
Dato : 01-08-05 12:58

med månedspræmien

Kommentar
Fra : THEROCK

Dato : 01-08-05 13:13

Det var da flot

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 13:35

jo da - hvis han modtager sin præmie - jeg har endnu ikke modtaget min fra sidste måned

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 13:40

Det kommer mirit, den bliver sikkert sendt ud sammen med denne måneds præmie, det gjorde min da jeg fik den

Til michaelmoeslund

mvh dova

Og endnu engang et bevis på, at det er helt forkert når nogen tror det drejer sig om at skrabe point sammen for at vinde månedens dims

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-08-05 14:53

Det skal også lyde et Tillykke herfra

// Toupie

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-08-05 14:55

Godt gået

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 16:46

Tillykke michaelmoeslund

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 18:59

endnu ingen michaelmoeslund - man kunne da næsten ønske han var på ferie og kom hjem i tide til at modtage sin præmie

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 1 point
Dato : 01-08-05 19:08

HA!

-Her er jeg..

Det er da bare for meget!! -Tror ikke jeg har vundet noget som helst før!!

-Spiller og melder mig selvfølgelig heller ikke så meget til konkurrencer....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 01-08-05 19:12

Skulle ellers lige til at spørge dig, miritdk, hva man ska bruge sådan et program til...

Det lyder jo som om at det er fuldstændig uundværligt...

-Tror bare ikke jeg er den mest organiseret type der findes...

HOV! lige et par smileys for meget i det sidste indlæg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 23:47

Et par?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 02-08-05 07:54

Er bare så tusse stolt af at jeg har fået styr på at lave de her

-Er der nogen der har det der program "ms works", hva ska jeg bruge det til...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 11:00

NÅ...... det var rart at se dig michael - - forresten kan jeg oplyse at det vist hjalp at lige offentligt gøre opmærksom på her at jeg ikke havde modtaget præmien - fik den imorges - så ja - jeg har den - meeeeeeeeen - skal lige undersøge noget .
Hvad vil du gerne vide ?????????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:01

hovsa fik jo ikke lukket spørgsmålet - men så gør jeg det nu.

Michael - workds suite er en pakke med flere programmer - ialt 6 - hvis du er fotointeresseret ligger der et herligt fotoredigeringsprogram - så er der money - lidt til privatøkonomien (har jeg slet ikke lyst til at se på haha) - der er word fra office xp - ja så er der leksikonet encarta (encyclopedia) - rejseplanneren autoroute og works 8 i sin helhed , med powerpoint fremviser, tekstbehandling,regneark, database,kalender, projeckplanlægning og værktøjer til e-mail og internet

Er du så med ??

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:02

Tak for svaret michaelmoeslund. Jeg har egentlig heller aldrig vundet noget - og har nu vundet to gange her - ret morsomt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:05

hmpf nu kan jeg heller ikke stave mere - overse det venligst eller kritiser mig sønder og sammen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 16:51

Det er en slags work-out (internet)

Nå men

Ps. jeg fik en pakke fra Kandu sidste måned, hvor der stod Miritkd, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med pakken.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 16:53

hvad var der så i den pakke Eyvind

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 02-08-05 17:16

Flap Flap....Flap.

-Lidt hårdt at komme igang efter ferien, Tak for info miritdk

Og tak til alle jer andre for alle flagene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 17:27

men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med pakken................ har du aldrig hørt om brevhemmelighed - jeg kan da ikke åbne noget hvor mit navn ikke står på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-05 17:32

tjah Eyvind - du må jo sende den retur eller til rette vedkommende
Kræver selvfølgelige der er retur adresse - og adresse til rette vedkommende !

ellers kan du jo bare skylde postvæsenet for det - så selv i nyhederne forleden at post danmark vil øge sikkerheden overfor internt tyveri af pakker og breve osv