/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Hvilket linux? 2
Fra : Angband
Vist : 561 gange
150 point
Dato : 01-08-05 11:44

Hej, blev lige inspireret af en anden hvilket linux.

Jeg søger et linux der er bedst muligt at programmere java og php (html, css).

Det skal køre på en maskine der har kørt med win 2k. Det er ikke den nyeste computer, men heller ikke den ældste, så det må ikke fylde alt for meget.

Samtidig skal der være en vejledning så idioter som mig kan finde ud af det.

Har prøvet at køre red hat engang, det forvirrede mig en hel del...

/Angband

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 01-08-05 12:07

p.s. der er 12.1 gb plads

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-08-05 19:44

Du burde ikke have problemer hvis du vælger Mandriva. Bruger den selv, og arbejder en del med Quanta+, og er meget tilfreds med funktionaliteten og WYSIWYG-effekten holder, når man beder den vise siden som den vil se ud i browseren...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 01-09-05 22:53

Hvis du er ny i linux og gerne vil have dig et point-and-click system ligesom Windows så synes jeg klart du skulle hoppe ud i Mandriva Linux (mandriva.com)

Kommentar
Fra : MarzioDance

Dato : 24-09-05 00:18

Det bedste og lettest er efter min mening Fedora Core 4, Jeg bruger det selv, og har ikke hafr problemer som jeg havde da jeg proevede Suse eller Mandriva. http://fedora.redhat.com/

Ken