/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad siger I til det her?
Fra : NielsPT
Vist : 806 gange
130 point
Dato : 31-07-05 23:33

Virker det her ikke lidt suspekt?

http://www.internationalservicecheck.com

Altså at blive betalt for at teste servicen forskellige steder, f.eks. på restauranter, frisører, forretninger - osv.
Det skal åbenbart også fungere i Danmark, jeg fandt linket via en dansk jobdatabase..

Hvad siger I til det?
Mvh. Niels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 23:39

hvilken jobbase ???????????

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 31-07-05 23:44

http://www.studiejobs.dk/
under jobansøger > Hele Danmark / Alle > Søg .. et stykke nede på siden er opslaget fra det omtalte 'firma'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-05 23:54

jeg syntes ikke jeg kan komme til at læse om jobbet, på linket, men hvis du mener, at man skal tjekke servicen i forskellige forretninger, finders der sådanne jobs. Der har været en tv-udsendelse, hvor man fulgte en ung pige, der arbejdede for en modetøjskæde, hun tjekkede så de forskellige forretninger ud, og meldte tilbage til hovedsædet, hvordan betjeningen var m.m.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 31-07-05 23:57

http://www.studiejobs.dk/
under jobansøger > Hele Danmark / Alle > Søg .. et stykke nede på siden er opslaget fra det omtalte 'firma' under:

MultiSearch Gmbh Testkunde 22-07-2005

(søg evt efter testkunde på siden)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-05 00:12

Nu har jeg læst annoncen, og det er som jeg sagde før, et job der eksisterer, du køber f.eks tøj for HM og bagefter går du til HM's ledelse og fortæller om hvordan betjeningen var, om ekspeditricen var ok i påklædning, opførsel om forretningen var pæn og ren m.m.

Accepteret svar
Fra : Soran

Modtaget 130 point
Dato : 01-08-05 01:31

Nu har jeg arbejdet som "mystery shopper" som det så smukt hedder i over 1 år, og det er ganske fint arbejde... Gode penge og ofte også gratis varer, da du jo skal købe noget for at tjekke og så bliver pengene refunderet, mens du ofte får lov til at beholde varen

Kender ikke lige netop det der firma, men 2 andre hvoraf det ene også er med i MSPA "Mystery Shopping Providers Association", og jeg har aldrig haft problemer og altid fået mine penge til tiden...

Husk dog, at du selv skal sørge for skat og lignende...

//Søren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 09:09

Noget der virker lidt uprofessionelt på denne side er at nogle lande ikke staves med stort.
Og selv om der kan vælges "dansk" virker det ikke.
http://iscis.servicechecker.multisearchweb.com/newAccount.jsp?currentLang=E++