/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gratis kondomer?
Fra : JacobS.
Vist : 1059 gange
20 point
Dato : 31-07-05 22:16

Hey

Er der et sted man kan få gratis kondomer. Som vareprøve eller noget...

Skriv...

JacobS. GA

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 22:20

http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+kondomer&meta=

desuden - på de fleste herretoiletter finder man jo den nok så berømte automat - havde du tænkt dig at bestille et parti over nettet ?????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 22:21

Bestilling af gratis kondomer og glidecremeBestilling af gratis prøvepakning med kondomer og glidecreme ... Du kan oprette en e-mailadresse på en af følgende gratis e-mailudbydere: ...
www.gaynord.dk/kondom/proeve.htm - 19k - Cached - Lignende sider

Her................

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 31-07-05 22:21

Kan anbefales:
http://www.condom-company.dk/

Ikke gratis, men billigt og diskret

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 31-07-05 23:16

Hø hø hø, jeg har i forbindelse med mit arbejde fået en hel stak kondomer, som jeg da gerne sender til dig

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-07-05 23:30

Du kan gå ind på mendenes hjæm i Isdedsgade København, Der kan du hente så mange du vil i alle farver og smager.De ligger i kassen ved siden af sprøyter og kanyler.De er gratis, du kan tage 500 stk hvis du er grådig.
alimak

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 01-08-05 09:34

- og iøvrigt, på enhver bøssebar med respekt for sig selv, er der ALTID en holder med kondomer, hvor du sagtens kan tage dig et par håndfulde...=))

Kommentar
Fra : passola

Dato : 01-09-05 17:39

pipzi dem må du da gerne sende til mig!!

Har du msn?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 01-09-05 19:06

ja det har jeg...

erderpost@kvalme.dk

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 02-09-06 01:27

gratis kondomer er som sagt på ALLE bøsse barer i Kbh og tilmed glide creme.