/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mobil - mobil danmark england
Fra : carlsen6
Vist : 1012 gange
200 point
Dato : 31-07-05 21:12

hvem kender den billigste måde at ringe på denne måde eventuelt fastnet danmark mobil england

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 21:16

Vil da gerne modtage MUSIK fra england via mobilos evt. fastnet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 21:17

Der manglede lige et "du".

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 31-07-05 21:20

forkert katagori det handler om at ringe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 21:56

Det vidste jeg da godt, Ha ha. Men har du selv checket på nettet? Der er flere sider der sammenligner mobil-takster. Jeg selv, ringer aldrig til udlandet så jeg kan ikke hjælpe dig. Jeg bruger Telmore og det er vist stadig den billigste, men hvordan den har det med udenlandske samtaler, ved jeg ikke. Sorry. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-07-05 22:12

Hvad med SKYPE? Godt nok uden mobiltlf., men via pc´en og et headset, samt downloade SKYPE Software. Samtaler koster 0 kr.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 22:16

akle -> Da carlsen6 KRÆVER mobil i minimum England, er SKYPE ikke en mulighed.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-07-05 22:16
Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 31-07-05 22:25

der er ikke internet adgang ,kun mobiltelefon i england danmark fastnet eller mobil

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 22:28

Ja, carlsen6, som jeg sagde: mobil i minimum England.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-07-05 23:11

Sorry! og dog, kan man også ringe mobilt til England, men det koster. http://www.skype.com/intl/da/products/skypeout/rates/all_rates.html?currency=DKK#listing-G Se under priser og United Kingdom, og ellers Skype Out Global.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-07-05 23:13

PS. Men det kræver naturligvis en pc, trods alt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 23:29

umiddelbart ville jeg købe et telefonkort til det formål - det scorer nu engang - gør det selv og sparer temmelig mange penge til udland

Accepteret svar
Fra : marcmus17

Modtaget 200 point
Dato : 01-08-05 17:21

Telefonkort er bestemt en mulighed... tit efterhånden også den billigste, men hvis du hellere vil gøre det hjemmefra via fastnettelefonen, står priserne på tdc´s hjemmeside... mange af tele-selskaberne bruger tdc´s priser, bl.a. også telmore som jeg bruger...

men det var fastnet (DK) til mobil i England du søgte, så kan du regne med 3,15 kr. pr./min. (TDC), mangler du andre informationer, kan du bruge linket nedenfor

http://privat.tdc.dk/telefoni/fastnet/priser/udlandspriser/land.php?searchkey=S&vat=yes&node_id=203

Mvh. Musen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 19:10

telefonkort kan både bruges til fastnet og mobil - og er rigtig billigt - der er for det første forudbetalt - og koster intet sålænge man går gennem 80 nuumre - jeg ved at der kan tales fra 5 - 7 timer på de goder - og dem der sælger er gode til at informere - ellers står det jo bagpå -

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 19-11-05 13:39

Tak for svaret marcmus17.