/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
driver til trådløs pci netkort
Fra : sym
Vist : 4118 gange
400 point
Dato : 31-07-05 18:19

jeg har købt et pci netkort i en edb butik(tilbud)
Til min skræk opdager jeg at der ikke er en cd-rom med driver i æsken.
er der nogen her der kan hjælpe mig med et sted hvor man kan downloade en driver til win xp
Det er en:
okeynet wireless pci card
802.11b
wi-fi compliant

mvh Søren

ps jeg prøvet på okeynet.com men fandt ikke noget(har måske overset et eller andet)

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-07-05 18:29
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 18:45

oooooh olefahnoe - det var ikke noget dårligt link - ryger lige under huskeseddelen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-05 18:51

Er du sikker på det ikke er driverfri......

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-07-05 19:30

og password er driver og adgangskode er all

Kommentar
Fra : sym

Dato : 31-07-05 22:48

Hej igen
Computteren beder om at jeg isætter en cd med driver

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-08-05 18:46

Hvis du har downloadet en driver, så brænd den ind på en CD, hvis du har mulighed for det!

Kommentar
Fra : sym

Dato : 04-08-05 18:12

hej igen
nu har jeg siddet i tre aftner og søgt på driverguide og andre steder uden resultat
Så hvis jeg ikke får svar inden i morgen ryger den retur.
mvh S