/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
JanneP igen igen
Fra : zonker
Vist : 545 gange
1 point
Dato : 11-10-02 23:21

ja endnu engang må man konstatere, at JanneP ikke forstår det jeg skriver. Det kræver åbenbart den store ingeniøreksamen at læse dansk ??

JA JA JanneP siden du brokker dig røven ud af bukserne, og tilmed gør det på et forkert grundlag, må jeg for DIN skyld skære det ud i pap, selv om andre sagtens kan forstå det.

DU er endda tilmed så fræk, at påstå at jeg skriver at bulldog har påstået man kan spare penge ved at skifte udbyder ?? Dette er aldrig skrevet eller sagt. Din falske påstand er her :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2181

CITAT :

"Nu skrev bulldog jo "at anskaffe sig" ADSL hos Tele2...
Det betyder jo ikke at han påstår, at der er penge at spare ved at SKIFTE UDBYDER, vel Zonker???
Han si'r jo bare at man skal se sig for - og det sy'n jeg i øvrigt også at du skulle, inden du hagler et eller andet lir af en anden gang!"

Jeg skriver i mit tip :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2173

CITAT :

"Når vi så kigger på priserne er der slet ikke 500 kroner at spare om året, som det påstås i 1. indlæg."

Det første indlæg jeg henviser til :

"http://www.kandu.dk/dk/tip/2171/

mnc kigger på en hjemmeside fra tele2 og tager ALLE deres varer for sandheder uden i det hele taget at gide sætte sig ind i fakta."

SÅ JanneP undersøg fakta og brug HOVEDET inden du ukorrekt sætter andre på plads UDEN GRUND.

FAKTA er at du forsøger et frontalangreb, uden at have undersøgt dine påstande.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-10-02 00:51

zonker.....forstå det dog, det er ikke alle der er ligeså klog som dig !!!!

en lille gåde....hvad er forskellen på zonker ???

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 01:50

Forsøger frontalangreb?? Hm... det kunne være at jeg skulle prøve det en anden gang!

Jeg skal gerne indrømme at jeg fik vendt op og ned på mnc's, bulldog's og dit indlæg som du refererer til ovenfor! INDRØMMET! Det der fik mig til at reagere på dit indlæg var at du nederst i dit tip skrev: "Og hvem gider en masse besvær med at skifte internet udbyder for 72 kroner ... osv..."

Det med liret var fra et helt andet spørgsmål... Så ja, jeg BROKKER mig! Eller rettere NU BROKKER JEG MIG:

Det er meget muligt at du anser mig som værende dum fordi jeg i http://www.kandu.dk/dk/tip/2137 skrev "Og vær glad hvis resultatet er over 100 og du ellers er blevet beskyldt for at være dum!" Det er ikke nogen frækhed men derimod menneskeligt at tage fejl, hvilket jeg indrømmer jeg har gjort i http://www.kandu.dk/dk/tip/2181.

Men at fare i skoven med http://www.kandu.dk/dk/spg/6930 samt ovenstående synes jeg ærligt talt er lige lovligt rigeligt, zonker!

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 01:58

e.p. måske den her???
http://www.kandu.dk/dk/tip/2183

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 02:04

I øvrigt Zonker - så fatter jeg ikke en lyd af, hvorfor i alverden mit navn absolut SKAL på som overskrift??? - Man skulle tro at det var for at du kunne nyde synet af det! Det lyser langt ud af dig at du åbentbart har fået mig galt i halsen - måske du skulle fortælle nogen hvorfor???

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 02:05

PS "endnu engang" - hvor var de andre gange? VENLIGST.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-10-02 07:14

Hej ep - Janne P m.fl.

Er den zonker nu ved at få sit selvoptagne - intrigante fjæs for langt frem igen.

Det var ellers som om, at han faldt lidt til ro efter mbl, undertegnede og mange mange flere havde banket ham på plads med nogle verbale øretæver.

Men egentlig er det ikke uventet. Typen har det med at "glemme", når der er gået et stykke tid. Typens fortrængning af de lussinger den fik, overfører den på omverden, og tror fejlagtigt at denne ligeledes har "glemt" hændelserne.

Det et udtryk for intelligens, at kunne lære af sine erfaringer, og det vidste vi jo godt, at den intrigante zonker ikke er i besiddelse af - forsåvidt angår dens evne til at omgås andre mennesker. Tilfældet trives simpelthen med negativ kontakt, frem for ingen. Men han kan da få en genopfriskning - så kan den vel holde 2-3 uger.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 10:04

*GGGGGG*
Var ellers ved at spørge hvad forskellen på en dør og zonker er - tja zonker prøver på at svare igen... - tak for opbakningen ram2

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 11:03

Hæhæ... tænk at være så stædig at man ikke VIL indrømme overfor andre at man har taget fejl... *GG* Det er dog den største dumhed...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-10-02 14:03

yes jubiiii nyt indlæg - flere intriger og ballade LUV IT !!! *SSS*

e.p svaret på din gåde : Han går hverken med slips !!!

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-10-02 16:09

Ja eller ... forskellen er den samme - farven har bare en anden lyd...

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-10-02 20:32

e.p.,
siger noget skal ske,
forsøger at distraher,
ved at trykke på accepter,
du betragter andre som en nar,
selvom du ingen h..... har,
whats is the matter,
når e.p. det ej fatter ?

Ram :
kom nu frem,
fra din ham,
brug din hjerne du sgu
og ikke lukke l.rt ud nu
ram lugter,
fisk de dufter,
stanken er ..am,
og gør ram .......am.
ram "spiller" klog,
selvom han har et tomt låg,

Janne P. forstår ikke en pind,
er ved at gå ud af sit god skind,
henviser hist og pist,
selvom hun intet har bevist,
man kan ikke lide faktá,
men beder andre stå á,
når man så bliver taget med bukserne nede,
ved man ikke hvordan man jernet skal smede,
brokker sig i øst og vest,
selvom andre ved bedst,
sidder med e.p. og ram på en kælk,
håber den ikke smutter i storebælt,
frosten er på vej,
nogle tror den gør sej,
JanneP er forsmået,
som en lille pige der føler sig forbigået.

Nu vil jeg stoppe min populære streg,
og til fnollerpige sige hej

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 1 point
Dato : 12-10-02 21:12

*GGGG* - Michael Strunge go home - de ægte danske poeter er på Kandu *GGG*

Hej Zonker
( du siger bare hej til mig, men får jeg nogle point af dig - nej !! )

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-10-02 21:41

when i was young, and out of sence, i´d drop my dick on an electric fence, i tricked my dick and scracth my balls, so i made a shit in my overalls.

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 13-10-02 12:16

Zonker - hvad er det lige du tror jeg ikke fatter en pind af?

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 13-10-02 15:47

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-10-02 22:59

Jannep.....du får ikke noget svar
http://www.kandu.dk/dk/tip/2183