/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spybot Search and destroy
Fra : frueyde
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 30-07-05 21:37

ang. tippet, hvis man kører med det i forvejen er det så fint nok at holde den opdateret eller skal man skifte til en nyrere udgave??

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 30-07-05 21:39

når de laver en ny udgave eller version plejer de at fixe nogle små ting eller større bugs så jeg ville da hente den nye version når den nu er gratis

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 30-07-05 21:43

skal jeg så slette den gamle først??

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-05 21:45

det er ikke sikkert det er nødvendigt men hvis det er ....så vil den gøre dig opmærksom på det under instalationen af den nye

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 30-07-05 21:47

Tak for svaret cbsjanten. Det prøver jeg

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 22:57

Bare lige for nysgerrige sjæle.... Nej, man skal ikke afinstallere det gamle først - det klarer den nye version i en ruf

Vaxen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 14:18

Yes - bare start og kør derudaf, og det ta'r bare et par minnutter.
Husk at sige ja når din firewall/virusprogram stiller spørgsmål.

Ps. Vaxen du får lige den sidste * så du har fuldt hus.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 15:03

Tak tak Eyvind - det er jo næsten alt for meget

Vaxen