/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Blackliste
Fra : helge.t
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 30-07-05 19:16

Findes der en funktion så man kan "blackliste" bestemte brugere når man stiller et spørgsmål?

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-07-05 19:18

Det gør der desvære ikke

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-05 19:20

Nej, men kandu har lovet at det vil komme

Hvornår vides ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 19:24

Hælke-T -> Du skal bare lære at holde din kæft i spørgsmål hvor du IKKE har et relevant svar. DIN kommentar i det seneste spørgsmål er jo totalt uvedkommende og har INTET med spørgsmålet at gøre. Hvis DU kunne lære det, var der såmænd ingen grund til en black-liste.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 19:27

Og det kom fra arne.jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 19:27

helge.t

Hvilket spørgsmål er der tale om?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-07-05 19:28

Desværre findes det ikke, bare det gjorde, for så kunne vi undgå sådan nogen ubehøvlede, beskidte udfald:

Citat
Hælke-T -> Du skal bare lære at holde din kæft i spørgsmål hvor du IKKE har et relevant svar. DIN kommentar i det seneste spørgsmål er jo totalt uvedkommende og har INTET med spørgsmålet at gøre. Hvis DU kunne lære det, var der såmænd ingen grund til en black-liste.

mvh dova

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 30-07-05 19:32

Kære arne.jacobsen

DU ER ET OPLAGT EMNE

Helge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 19:33

helge.t

Der er en bruger på kandu, der ikke kan leve, hvis hans navn ikke bliver nævnt flere gange om dagen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 19:33

dova -> Ubehøvlet - JA, Men som sædvanligt udtaler du dig UDEN at kende forhistorien. Det ubehøvlede var på sin plads, fordi helge.t i et andet spørgsmål SELV har opført sig forkert, men desværre ikke kan INDSE dette.

ans -> Ser du nu IGEN en mulighed for at komme ind i en tråd og sprede lort ud imod mig? Som sædvanligt UDEN at bibringe tråden andet end netop LORT? BVADR

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 30-07-05 19:37

Hej ans

Du behøver såmænd ikke bevæge dig uden for tråden her for at finde et eksempel.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 19:37

Er det denne her tråd helge.t ? http://www.kandu.dk/dk/spg/71595

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 19:38

Jeg kender forhistorien - må jeg så udtale mig ?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-07-05 19:39

arne.jakobsen >> denne tråd startede med et sobert spørgsmål og nogle ligeledes sobre kommentarer. Lad os fortsætte sådan !!
Hvis du har noget at gøre vrøvl over vedr. en anden tråd: brok dig i den oprindelige tråd, eller opret selv et nyt "brok-spørgsmål"

hcma/-

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-07-05 19:42

helge.t >> du da bare lave dit eget helt personlige "killfilter"
Det har jeg gjort (i form af en "håndskrevet liste), selv om det ville have været meget lettere hvis der var en form for Ignore-filter.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 30-07-05 19:42

Hej bentjuul

Ja, det er den tråd.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 19:43

Jeg har fundet tråden, men jeg udtaler mig ikke om noget jeg ikke har forstand på

helge.t

Der er ikke noget at gøre på nuværende tidspunkt.

Kandu har lovet at det "når det nye kandu kommer" vil være muligt at udelade brugere i div. tråde.

Men som tidligere skrevet er der ingen der ved, hvornår det sker.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 19:49

helge.t > der er mange der desværre må lide under denne brugers modbydelige sprog - men helge, jeg tror at tiden vil ordne det problem, så op med humøret.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 20:00

håber ikke kandu.dk ligefrem lader nogen blackliste nogen - men in ignorér funktion ville være ønskelig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-07-05 20:01

Ja, forhåbentlig sker der et eller andet på Kandu.

Ville, om ikke andet, være rart, om en bestemt bruger blev fortalt, at han ikke har bemyndigelse/autorisation/mandat/tilladelse/moderatorstatus til hverken at bede nogen holde kæft, bestemme hvilke af afgivne kommentarer der er det rigtige svar, bestemme hvem der må ytre sig i forskellige tråde, og ikke mindst, at fortælle ham, at han ikke er en skid mere end nogen andre herinde og derfor ikke kan tillade sig at overpisse andre brugere den ene gang efter den anden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 20:07

og dova - du mangler, hvis personen havde haft lidt hjerne, så havde han forstået det for længe siden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 20:37

hcma -> Du tror da ikke for alvor at Helge's spørgsmål er dukket op af den bare jord? Der er selvfølgeligt en grund til hans spørgsmål. Tænk over det.

bentjuul -> Du ved bedre. Hvorfor så lefle for folk der IKKE gør? Og med hensyn til MIT modbydelige sprog, så begrænser det sig i denne tråd til : Holde kæft. I den tråd hvor Helge kom ind og blandede sig i noget han hverken havde forstand på eller kommentar til var der ikke ET eneste modbydeligt ord.

Men forfald du bare til den omsiggribende mani med at benytte links til 6 mdr. gamle tråde.
Det ville klæde dig bedre, om du checkede tingene FØR du udtalte dig.

At DU påstår at jeg ikke har hjerne, beviser vist mest at du enten er skidefuld eller høj.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 20:42

ans:

Citat
Fra : ans Dato : 30-07-05 19:33

helge.t

Der er en bruger på kandu, der ikke kan leve, hvis hans navn ikke bliver nævnt flere gange om dagen.

Da du tydeligvis ønsker mig død, hvorfor er du så den der oftest åbner tråde hvori mit navn indgår?

Er det ikke bare LIDT et bevis på din store (læs lille) intillehjerne?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 20:55

Jeg har da ikke nævnt navn på den bruger, der ikke kan leve uden at få sit navn flere gange om dagen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 30-07-05 21:04

Men der var åbenbart EN der følte sig "truffen".

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-07-05 21:06

Kære Arne

Du som syntes mange andre end dig selv er tåber og fatsvage...
Har du ikke mulighed for at værdsætte at vi har ytringsfrihed i Danmark...?
Er det ikek noget du selv værdsætter?
Hvis vi skal videre og væk fra dine personlige indtriger med alle/mange bruger her på Kandu, er det så ikke en god idee at opfatte andre bruger på Kandu som ligeværdige mennesker?
Hvis vi ønsker at blive behandlet med respekt er det så for meget at forlange at vi selv udviser respekt og bruger et sobert ordvalg?
Det er bare et forslag....
Hvis du syntes dette er et ok sted at bruge tid er du for min skyld velkommen til at blive, bare jeg slipper på at læse dine personlige hilsner...
Hvad syntes du selv ?
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 30-07-05 21:23

ans-> Du får pointene for svaret på mit spørgsmål. Tak for det.

arne.jacobsen-> Du altvidende, allestedsnærværende lille mand. Jeg ved ikke hvad du mener med, at jeg har opført mig forkert i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/71595, og egentlig er jeg også ligeglad. Men jeg ved at du har en formidabel evne til at genere folk med dit sprogbrug. Måske mener du det humoristisk, men så skulle du måske bruge smileys lidt mere, der findes jo også sjove og positive smileys. Ud fra det jeg ser på skærmen, kan jeg ikke se at du har nogen form for humor.

til alle andre-> Tak for jeres svar. Jeg mener heller ikke, som miritdk, at nogen skal udelukkes fra kan.du, men jeg synes at det kunne være rart, hvis man kunne angive i sin profil at man ikke ønsker at læse svar fra bestemte personer. Indtil videre må man så prøve at ignorere de ubehagelige svar.

Ha' en fortsat god weekend

Mvh
Helge

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 30-07-05 21:25

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-07-05 21:29

arne.jakobsen >>
citat: "Du tror da ikke for alvor at Helge's spørgsmål er dukket op af den bare jord? Der er selvfølgeligt en grund til hans spørgsmål. Tænk over det."

Det har jeg tænkt over og der kan være flere grunde.
1. vil helst ikke blande sig hvis en given person er indblandet.
2. mange andre fora har "ignorer"muligheden, så hvorfor ikke også Kandu.dk?
3. Er måske træt at komme med "løsningen" på et problem, hvis spørgeren alligevel aldrig får lukket tråden.
og der kan være mange andre grunde.

Jeg kører, som også tidligere skrevet, mit eget håndskrevne kill-/ignorerfilter, da jeg ikke vil spilde tid på spørgsmål grundet bl.a. de nævnte årsager.

og nu gider jeg ikke abonnere på dette indlæg mere. Om der ryger en eller nogle i killfiltret denne gang grundet denne tråd, får vi (eller rettere jeg) se.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 23:41

Tak helge.t

Hilsen ans