/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvor er arlet.dk?
Fra : kattefar
Vist : 666 gange
20 point
Dato : 30-07-05 18:46

jeg har lige prøvet at gå ind på www.arlet.dk, men den findes ikke (i hvert fald lige nu) er siden væk eller serveren bare nede? Hos Google er der kun en cached side at finde: http://64.233.183.104/search?q=cache:UauW5uVF7ekJ:www.arlet.dk/+arlet&hl=da
hilsen
Kattefar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 18:49

kan da være han er ved at gøre noget nyt eller på ferie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 18:49

Ved det ikke troede han var på ferie - men det er da rigtigt - siden eksisterer ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 18:51

eller - siden kan være hacket - eller ............................

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 18:51

det var den imorges kan jeg så oplyse

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 30-07-05 18:56
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 30-07-05 18:56

ham kan vi altså ikke undvære - skal vi råbe i kor efter ham ????????

Godkendelse af svar
Fra : kattefar

Dato : 30-07-05 19:02

Jeg kunne heller ikke tænke mig, at han var smuttet. Som du siger, vi kan ikke undvære ham. God weekend. Ulrich

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-07-05 19:04

jeg vil også råbe i kor

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 19:06

kattefar > du nævner selv et par løsninger der er mulige, jeg er sikker på at siden kommer op igen. Indtil da må vi så blot bruge www.spywarefri.dk eller www.spywarefri.dk/forum så helt uden hjælp er vi ikke.

Måske kan du fange ham på messenger, ellers må vi blot vente.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 19:07

Er han ikke at finde på eksperten.dk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 19:56

ilm kattefar - råb nu rigtig højt så arlet ikke forsvinder sig

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 31-07-05 11:40

[hør]
HAN ER TILBAGE

Kærlig hilsen en, der skulle til at melde sig ind i koret, hvis altså han var blevet væk. Vi kan kun blive enige om at han er uundværlig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 11:43

så sandt som det er sunget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:20

og nu er han væk igen -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:41

og nu er han der igen

tror vi må forlange at han lige skriver ind og siger når han er væk

(plejer han forresten at skrive på sin side)