/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
mafia løsning DANSK
Fra : rense
Vist : 387 gange
200 point
Dato : 30-07-05 17:46

nogle der vil oversætte det her til dansk.please..... (200 point)

"Better Get Used To It"
Mission Difficulty : 7.5 / 10

Tommy and Paulie reported about the punks to Don Salieri and the Don think they should be taken care of.
Go to Vincenzo's for some weapon ( Bat and Handgun ) and drive off to see Big Biff for information.

After you reached the used Service Station, you'll encounter some meelee fightings and you'll be outnumbered.
Keep an eye to Paulie's lifebar because it seems that he have no fear dealing with 5 guys at the same time.
If you manage to keep Paulie (and of course yourself) alive, carry on to another area.
DO NOT SHOOT before THEY SHOOT at you or the mission WILL fail. Take care of the punks and go on to see another cutscene.

* The Chase *
Go to your car and start to drive as fast as you can, make sure you don't lose them and after some time they will
crash into a wall / building ? (forgot) and watch another cutscene.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-05 20:26

"du har bedre af at blive vand til det"
Mission sværhedsgrad: 7.5 / 10

Tommy og Paulie raporterede om punkerne til Don Salieri og Don syntes de skulle tage sig af det. Gå til Vincenzo's for nogle våben (bat og pistol) og kør videre for at se Big Biff for information.

Efter du er nået til den brugte Tankstation, vil du blive udfordret til nogle nærkamps slåskampe og du vil blive udtrukket.
Hvis du kan klare at holde Paulie (og selvfølgelig dig selv) i live, gå videre til det næste areal.
SKYD IKKE før DE SKYDER på dig eller missionen VIL fejle. Klar punkerne og gå videre for at se næste scene.

* Sagen *
Gå til din bil og kør så hurtigt du kan, gør klart at du ikke mister dem af syne og efter noget tid vil de støde mod en mur / bygning ? (glemt) og se endnu en scene

Godkendelse af svar
Fra : rense

Dato : 30-07-05 22:43

MANGE Tak for svaret Nordsted1.